پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 13604
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ویژه تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۳۴ |
در جلسه شورای ششم رخ داد

بلاتکلیفی در مدیریت شهری/ شورای کرمانشاه در سراشیبی انحلال قرار گرفت

جنجال لفظی فرماندار و شورای شهر کرمانشاه با از رسمیت افتادن جلسه انتخابات هیات رییسه شورای ششم بالا گرفت و انحلال آن را کلید زد.
ورود فاصله‌گذاری به مدیریت شهری/ شورای شهر در سراشیبی انحلال قرار گرفت

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، نشست انتخاب هیأت رئیسه یک ساله شورای اسلامی شهر کرمانشاه که قرار بود دوم شهریور برگزار شود، به دلیل عدم حضور ۲ نفر از اعضای شورا از رسمیت افتاد و شورای ششم را در سراشیبی انحلال قرار داد.

براساس این گزارش، در نشست مذکور، قرار بود ۹ نفر از اعضا تحلیف شده شورای اسلامی شهر حضور داشته باشند که با عدم حضور ۲ نفر از اعضا این جلسه رسمیت نیافت.

سیداحسان احسانی عضو ثابت شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این جلسه حضور نداشت، همچنین سیدمیثم موسوی اجاق نیز دیگر عضو غایب در نشست بود که اخیرا درگیر کرونا شده و حضورش در جلسه بعدی شورای شهر که قرار است روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۸:۳۰ صبح در فرمانداری کرمانشاه برگزار شود، مشخص نشده است.

گفتنی است، شورای ششم شهر کرمانشاه با یازده منتخب کار خود را باید آغاز می‌کرد که با توجه به نامه وزارت کشور به استانداری کرمانشاه و ابطال آرا ۲ عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه، اعضای علی‌البدل شورای شهر باید ظرف یک هفته الی یک ماه از ۱۸ ماه جاری به عنوان عضو جایگزین معرفی می‌شدند که با بی تدبیری مسؤولان این معارفه به روزهای آخر مهلت یک ماهه موکول شده است و باید دید سراشیبی انحلال شورای شهر آیا در راه است.

ویدیو (۱) این جلسه را می‌توانید اینجا ببینید

ویدیو (۲) این جلسه را می‌توانید اینجا ببینید

گزارشگر و تصویربردار: محمد حقیقی راد

انتهای پیام/ت/ح

نویسنده : Mohammad HaghighiRad | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.