پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13474
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ |
مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه:

جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه گفت: جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود.
جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود

وحید نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها طی اسفند ماه جاری در استان خبر داد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه به فراهم کردن مقدمات برگزاری دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به میزبانی کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: مجوزی لازم را از ستاد کرونا دریافت کردیم.

وی با یادآوری اینکه به زودی و در اولین فرصت فراخوانی برای طراحی پوستر و شعار این جشنواره منتشر می‌کنیم تا همه اصحاب فرهنگ و رسانه بتوانند در یک فضای رقابتی نظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند، افزود: خانه مطبوعات هم به اثرات برگزیده و با نظر هیات داوران جوایزی اهدا خواهد کرد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره متعلق به خانه مطبوعات یا اداره ارشاد نبوده و برگزاری این آن با این گسترگی کار بسیار بزرگی است، ادامه داد: به تنهایی از توان ما خارج است و نیاز است که همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره ما را یاری کنند

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان هم اخبار مربوط به این جشنواره را به صورت مستمر پوشش دهند.

نیشابوری با بیان به اینکه مقدمات برگزاری این جشنواره و حتی روز افتتاحیه و اختتامیه را هم مشخص کرده‌ایم، گفت: دلیل تاخیر در برگزاری شرایط کرونایی کشور بود و امیدواریم با توجه به واکسیناسیون عمومی که انجام می‌شود تا اسفند ماه کرونا کاهش داشته باشد و ما هم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مهمانان باشیم.

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوانی که تهیه و منتشر خواهد شد این جشنواره در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، گفت وگو و مصاحبه، تیتر، طنز، صفحه آرایی، عکس، طرح و کاریکاتور برگزار می‌شود.

این مسؤول فراهم آوردن زمینه رقابت سالم در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی رسانه‌های منطقه، گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه‌ای بین استان‌های مرزی، توسعه و امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی در منطقه، تقویت فضای همدلی و همگرایی بیشتر بین استان های مرزی با کشورهای همسایه از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

گفتنی است، نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به میزبانی ایلام برگزار شد و دومین دوره از این جشنواره با گستره بیشتر که به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود علاوه بر رسانه‌های استان‌های آذربایجان‌های غرب ، شرقی، کردستان، ایلام و خوزستان، رسانه‌های استان‌های عرب‌نشین و کردنشین عراق و استان‌های شرقی ترکیه هم دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.