پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13055
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ |
دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد

مشارکت بیش از ۲۰ درصد کرمانشاهیان در انتخابات ۱۴۰۰

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه از مشارکت بیش از 20 درصد کرمانشاهیان در انتخابات 1400 تا این لحظه از رای گیری خبر داد.
مشارکت بیش از ۲۰ درصد کرمانشاهیان در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: انتخابات به صورت الکترونیک است و باید کد شناسه کاندیدها را وارد کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان مراجعه به شعب اخذ رای در استان، تاکید کرد: از شهروندان درخواست دادیم زمان را مدیریت کنند و آن را به ساعات آخر موکول نکنند و براساس قانون زمان نهایی اخذ رای راس ساعت ۱۷ است، اما این مدت تا ساعات ۲۴ امشب قابل تمدید و جزو اختیارات وزیر کشور است.

وی با اشاره به اینکه تمدید زمان مشارکت در انتخابات از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد، افزود: تاکنون مشارکت بسیار خوبی به دلیل مدیریت ستادهای مقابله با کرونا داشتیم و درست مشارکت خوبی از طریق برگزاری های تعرف های مصرف شده را داریم.

بالایی با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد وجدان شرایط به شعب اخذ رای در استان کرمانشاه مراجعه و رای خود را به نام نامزد منتخب ریاست جمهوری ثبت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در خصوص شایعه کمبود تعرفه های برگ باید گفت که بیش از حد نیاز حتی برگه های تعرفه داریم.

از طریق سامانه جامعه انتخابات امکان رصد تعرفه های مصرف شده و موجود کاملا قابل مشاهده است که به محض آنکه تعداد آرای مصرف شده به عدد ۷۰ درصد برسد رنگ آن شعب زرد و اگر به ۹۰ درصد برسد رنگ آن قرمز خواهد شد که در کمترین زمان ممکن حتما تعریفها را تامین می‌کنیم و در اختیار قرار می‌دهیم.

این مسؤول در خصوص قطع و وصلی سیستم ها و کندی خدمات برخی شعب اخذ رای در استان اشاره و عنوان کرد: در ساعات اولیه این مشکل یک امر طبیعی بود و برخی شعب دسترسی نداشتند، اما از ساعت ۹ تا الان حتی یک مورد قطعی اینترنت، برق و سیستم ها را مشاهده نکردیم و به لطف خدا یک هزار و ۹۴۲ شعبه رای استان به صورت آنلاین و برخط در حال اخذ رای هستند.

ویدیو این مصاحبه را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.