پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 12986
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ |
کارآفرین برتر کرمانشاه:

همدلی و اتحاد در انتخابات ۱۴۰۰ آینده درخشان کشور را رقم می‌زند

کارآفرین برتر استان کرمانشاه گفت: معتقدم همدلی و اتحاد در انتخابات آینده درخشانی برای کشور را رقم می‌زند.
همدلی و اتحاد در انتخابات آینده درخشان کشور را رقم می‌زند

روح انگیز حیدرپناه در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان که شامگاه دوشنبه در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی استان کرمانشاه (ایران ما) برگزار شد، در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: کارآفرینان و زنان نقش موثری در جامعه دارند و در انتخابات پیش روی نیز می‌توانند مفید و اثرگذار باشند.

مدیرعامل شرکت محصولات بهداشتی غرب با بیان اینکه به عنوان نخستین بانوی فعال در عرصه صادرات محصولات در استان و کشور شناخته شده‌اند و بارها مورد تجلیل قرار گرفته است، افزود: پشتکار و امید می‌تواند در هر زمینه ارتقا دهنده افراد باشد و برای خدمت به کشورش گام بردارد.

مدیرعامل بزرگترین کارخانه صنایع سلولزی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان یادآور شد: زنان کارآفرین باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند و تولیدات آنان با برند جهانی به دست مصرف کنندگان برسد.

حیدرپناه برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان در ستاد مرکزی و انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی را نویدبخش جامعه کارآفرین دانست و افزود: به عنوان کارآفرین برتر استان کرمانشاه از حضور و پاسخگویی مهدی صبور زاده معاونت کارآفرینی و تحول تولید ستاد مَردمی آیت‌الله رئیسی بسیار خوشنود هستم.

وی ادامه داد: این سلسله نشست هم اندیشی نوید های خوبی برای جوانان کارآفرین کرمانشاه خواهد داشت و امیدواریم که همواره پیگیر مطالبات آنان باشند.

کارآفرین برتر استان کرمانشاه اظهار داشت: معتقدم با این همدلی و اتحاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ در صورت پیروزی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی آینده خوبی برای استان کرمانشاه و کارآفرینان کل کشور رقم خواهد زد.

ویدئو این مصاحبه را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.