پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 12690
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ |
سال جاری:

دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری در کرمانشاه برگزار می‌شود

دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری در سال جاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هفته جاری جلسه ای با موضوع چگونگی برگزاری «دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری استان کرمانشاه» با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه ای، رئیس امور اداری و رئیس گروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه و مدیرعامل خانه مطبوعات در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

بهرام فاضلی زاد در این جلسه با اشاره به اثرات این جشنواره فرامرزی، اظهار داشت: این نوع رفت و آمدها و تبادلات فرهنگی بین کشورهای همسایه که دارای اشتراکات فرهنگی و دینی هستند، باید به عنوان الگویی در سایر مناطق تکرار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای موفقیت آمیز این جشنواره می تواند به عنوان الگویی در تمامی استان های کشور شناخته شده و با تبادلات فرهنگی میان کشورهای همسایه منجر شود.

وحید نیشابوری نیز در این جلسه، اظهار داشت: فراهم آوردن زمینه رقابت سالم در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی رسانه های منطقه، گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه ای بین استان های مرزی، توسعه و امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی در منطقه، تقویت فضای همدلی و همگرایی بیشتر بین استان های مرزی با کشورهای همسایه از اهداف برگزاری این جشنواره  است.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه یادآور شد: بر اساس فراخوانی که تهیه و منتشر خواهد شد، این جشنواره شامل مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، گفت وگو و مصاحبه، تیتر، طنز، صفحه آرایی، عکس، طرح و کاریکاتور خواهد بود.

گفتنی است، در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۱۶۵ نشریه محلی و پایگاه خبری و ۹۲ نمایندگی نشریات سراسری وجود دارد.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.