پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12670
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ |
معاون سیاسی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

غیبت مدیران در ستاد کرونا کرمانشاه/ مسیرها در عید فطر مسدود می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از غیبت برخی مدیران در ستاد مبارزه با کرونا استان خبر داد و گفت: مسیرهای مسافرتی در عید فطر مسدود می‌شود.
غیبت مدیران در ستاد کرونا کرمانشاه/ مسیرها در عید فطر مسدود می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر از ظهر روز ۲۱ اردیبهشت تا بعدازظهر ۲۵ اردیبهشت ماه همه راه‌های ورودی و خروجی استان برای جلوگیری از مسافرت ها مسدود می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیک چهارم شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات عید سعید فطر سال قبل باید نسبت به این موضوع به ویژه در منطقه اورامانات حساسیت زیادی به خرج می دادند، لذا امسال فرمانداران نشستی با ائمه جمعه داشته و مردم را نسبت به احتمال اوج‌گیری ویروس کرونا در پی تعطیلات عید فطر آگاه کنند.

وی افزایش حساسیت نیروی انتظامی نسبت به ترددها و ممانعت از سفر مَردم در تعطیلات عید فطر را مهم دانست و تاکید کرد: از امروز مشاغل گروه یک و ۲ در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: برای مشاغل فوق در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی محدودیت‌های کرونایی مجدداً اعمال خواهد شد.

خوش‌اقبال فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرهای با وضعیت نارنجی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با وجود تذکرات داده شده همچنان غیبت برخی مدیران در جلسات ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه داشته که بیانگر بی توجهی به اولین اولویت استان کرمانشاه یعنی حفظ سلامت مَردم خواهد بود.

این مسؤول حضور مدیران کل در ستاد استانی مبارزه با کرونا را بیانگر جایگاه این ستاد دانست و اظهار داشت: از امروز حتماً و قطعا غیبت مدیران در جلسات ستاد مبارزه با کرونا به وزارتخانه‌های مربوطه برای اطلاع و رسیدگی گزارش و اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.