پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12311
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ |
در نشست دبیران جشن‌های زیر سایه خورشید مشهد:

خانواده شهید “مصطفی اخلاقی” جهادگر رسانه‌ای کرمانشاه تجلیل شد

خانواده شهید مصطفی اخلاقی جهادگر رسانه‌ای استان کرمانشاه در نشست دبیران جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در مشهد تجلیل شد.
خانواده شهید “مصطفی اخلاقی” جهادگر رسانه‌ای کرمانشاه تجلیل شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، عصر امروز در حاشیه نشست دبیران و معاونان استانی جشن‌های مَردمی و معنوی زیر سایه خورشید که در مشهد مقدس برگزار شد، از خانواده شهید رسانه مصطفی اخلاقی تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش، طی این مراسم که با حضور جمعی از دبیران استانی جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید در مشهد مقدس برگزار شد، جمعی از مدیران آستان قدس رضوی و خادمان امام رئوف(ع) نیز حضور داشتند.

مصطفی اخلاقی، جهادگر فرهنگی و رسانه‌ای در ۱۳ تیرماه سال ۹۹ به همراه چند نفر از نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای در هنگام بازگشت از مأموریت جهادی خود در ورودی شهر کرمانشاه به دلیل برخورد خودرو آنها در مسیر دچار حادثه شده و آسمانی شد.

از جمله سوابق این جهادگر آسمانی استان می‌توان به معاونت سازمان فضای مجازی سراج استان کرمانشاه، مدیر رسانه‌ای برنامه‌های «زیر سایه خورشید» و مدیر رسانه‌ای «ستاد عتبات عالیات» استان کرمانشاه اشاره کرد.

 

شهید مصطفی اخلاقی همچنین مشاور رسانه ای شهرروشن در استان کرمانشاه بود.

گفتنی است، در این نشست از خانواده دیگر همراهان کاروان زیر سایه خورشید که در حادثه سال گذشته به همراه این شهید والامقام دچار آسیب شده بودند با تقدیم هدایایی از سوی دبیران این نهاد تقدیر و تشکر شد.

یاد و نام این شهید جهادگر و انقلابی گرامی باد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.