پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 11997
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ |
مدیرگروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان:

مهم ترین امر به معروف و نهی از منکر، حوزه‌ی مسئولان است

مدیرگروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری مهم ترین امر به معروف و نهی از منکر، حوزه‌ی مسئولان است.
مهم ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر، حوزه‌ی مسئولان است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، پوریا نظریان در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مدیر حج و زیارت استان، اظهار داشت: یکی از توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ نرم تضعیف آرمان ها و اصول اسلام و انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ها است.

برگزاری پر شکوه مراسمات رسمی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک معروف بزرگ است

مدیرگروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان گفت: هر چند امسال با توجه به محدویت های ناشی از ویروس کرونا امکان برگزاری برخی مراسمات رسمی به صورت راهپیمایی میسر نشد ولی به شیوه های دیگر مانند مراسم خودرویی روز ٢٢ بهمن در شهر کرمانشاه یک برنامه هماهنگ، منظم و پرشور بود.

این مسؤول در ادامه افزود: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در برگزاری مراسمات رسمی و راهپیمایی ها همواره به بهترین نحو و با شکوه و حضور حد اکثری مردم بوده است.

طبق فرموده مقام معظم رهبری مهم ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر، حوزه‌ی مسؤولان است

مدیرگروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان اظهار داشت: تلاش ما بر احیای بیش از پیش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بین مسئولان و ادارات سطح استان است و این نیازمند همراهی و همکاری هر چه بیشتر مدیران دستگاه ها با گروه امر به معروف و نهی از منکر مسئولان است و خداروشکر مدیران ادارات تا کنون همکاری بسیار خوبی را با ما داشته‌اند.

نظریان افزود: سازمان حج و زیارت استان با توجه به فعالیت هایی که در این ایام کرونا مانند کمک های مومنانه و حمایت از ایتام و قبلا هم در اعزام زوار داشته یک عملکرد مطلوب را ثبت کرده و به یاری خداوند متعال هر چه زودتر این کرونا از بین برود و دوباره اعزام زوار از سر گرفته شود.

عباس سروری نیز در این جلسه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و فریضه ای الهی هست که نیازمند احیا و فرهنگ سازی هر چه بیشتر است. دستگاه های فرهنگی ما که مولود انقلاب اسلامی هستند و در واقع ریشه های اصلی آنها از بطن انقلاب اسلامی هست، برای امید بخشی به آینده نظام و همراهی و همدلی مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری، یکصدا تلاش کنند و بایدج خاکریز هایمان را در دستگاه های فرهنگی تقویت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اکنون انقلاب اسلامی در شرایطی است، که هیچ قدرت جهانی نمی تواند تهدیدی برای این انقلاب داشته باشد و این بزرگترین افتخار است و همه با هم چه مردم و چه مسئولان باید دست به دست هم دهیم با رمز وحدت و هم افزایی که إن‌شاءالله بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم.

حسین نیک روش در این دیدار گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است، در بحث امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌ی مسئولان این فریضه باید هر چه بیشتر احیا شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: هر چند که ما به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا، اعزام به عتبات و حج نداشتیم ولی یکسری فعالیت ها از جمله‌ قربانی کردن ١٠٠ رأس دام به مناسبت عید قربان و توزیع بین نیازمندان، تهیه و سازماندهی بیش از ٢٠٠ بسته معیشتی، مورد حمایت قرار دادن ١٨۵ نفر از ایتام و جمع آوری ۴١ میلیون ریال جهت کمک به زلزله زدگان سی سخت توسط کارگزارن حج و زیارت انجام گرفته است.

انتهای پیام /ت/آ

نویسنده : Mehrdad Amiri
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.