پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11529
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی, یادداشت, یادداشت تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ |
یادداشت:

“بادیگارد” با کدام کلید در”خانه امن” ترور می‌شود

دانشمندان و مدفعان نظام با کدام کلید در "خانه امن" شناسایی و ترور می‌شوند.
“بادیگارد” با کدام کلید در”خانه امن” ترور می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، هفتمین روز از محدودیت دوهفته ای ستاد مبارزه با کرونا در هفتم آذر ۹۹ و در شهرهای قرمز از جمله کرمانشاه در حال سپری شدن بود، ظهر همان روز طی تماسی با مشاور فرماندار از باز بودن اکثر مغازه ها گله مند شدم و دلیل این همه نقص قوانین و راه افتادن شو تبلیغاتی از سوی رئیس اصناف و دیگر رسانه های مجیزه گوی که قلمشان را به اندک پولی فروختند و جان همشریان برای آنها اهمیتی ندارد را پرسیدم، که البته دلایل این مسؤول مبنی بر فشار اقتصادی بر بازریان و… بود، البته در پیش بودن انتخابات نیز شاید مزید بر علت باشد.

پس از این مکالمه، با برخی همکارانم تماس گرفتم تا برای شفاف سازی بیشتر به سطح شهر مراجعه کنیم و آن گزارش ها که در بازدید مسؤولان در ساعات ۱۰ به بعد اطلاع رسانی می‌شود را در زمان کمتری (که همه کسبه در حال فعالیت هستند) ثبت کنیم، در این حین با تصمیمی که گرفتیم برنامه تغییر کرد که نتایج آن را در روزهای آتی رسانه‌ای می‌کنیم.

همان روز بعداز سرچ در شبکه های داخلی و فضای مجازی در حال مشاهده تصاویری از شهید سردار سلیمانی بودم، که خونشان هنوز جوشش دارد و جمله “ما ملت امام حسینیم” با عشق نوشته شده بود، که پنج عصر همه رسانه‌ها را خبر ترور شهید فخری‌زاده فرا گرفت.

اکنون بی وقفه شبکه های خارجی بعد از شنیدن یا اطلاع قبلی از ترور شهید فخری‌زاده شروع به تحلیل و برنامه سازی می‌کنند که مثل ماجرای شهید سلیمانی همه صورت مسئله جنایتشان برعکس جلوه دهند و تصویر ایشان حتی در فضای مجازی ممنوعیت پیدا کند، چون ایشان خطر جدی برای تک تک اسرائیل نشین و آمریکا نشین های جنایتکار و رسانه غربی بودند و سایه سردار خواب خوش به آنها را حرام کرده بود.

این روزها با وجود بی کفایتی دولت روحانی “کلیدساز” در تمامی سطوح اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و… با فضاحتی که طی هفت سال و نیم بالا آورده و سنگینی آن بی تدبیری ها همچون یک قرن بر ما وارد آمده، حتی جریحه دار شدن خاطر عموم هموطنان را سبب شده است.

این نفوذ نرم و فروپاشی تدریجی همه سطوح حتی رسانه ها را هم فرا گرفته، گویا تلفات بالای ۵۰۰ نفر در روز براثر این ویروس ناشناخته و ترور دانشمندان هسته‌ای امری عادی شده، که جناب رئیس مملکت یک روز بعد پیام می‌دهند، در حالی که برای شرابخواری نوازنده ۱۰ دقیقه از آن نگذشته بیانیه و فیوضات مرقوم می‌کنند!

کجا است روزهایی که آن سوی مرزها سردار حاج قاسم باوجود سرما و گرما در زیروبالای زمین به دنبال تکفیری های جنایتکار می گشت تا نقشه آنها را برملا و هلاکشان کند.

روزهایی است، که از شبکه های ملی کشور سریال “خانه امن” و “بادیگارد” پخش می‌شود، اما آن‌ سوی آبسرد دماوند در خمینی شهر در راه بازگشت یک دانشمند هسته ای که نتانیاهو هم نام او را در لیست اسامی خطرناک برای این کشور اشغالگر قرار داده، ناگهان خبر ترور شهید فخری‌زاده مثل بمب در شبکه های مختلف می‌چرخد و همان ماجرای حمله تروریستها و اینبار با روی کار آمدن جوبایدنی که برای برنده شدنش برخی دست به دعا بودند.

با همه تجارب رسانه‌ای ام اینقدر تحول را یکجا ندیده بودم، که همه فتنه های نیم قرن، یکجا در یک دولت بروز کند و تا امروز که جهان درگیر حمله بیولوژیک کرونا است، تا این اندازه احساس ضعف و ناتوانی داشته باشیم، اصلا ماجرا از کجا شروع شد، روبان سبز و نارنجی یا کلید “خانه امن” که پای صندوق های رای دنبال آن می‌گشتیم؟ و امروز حتی آن تجمع های اعتراضی هم کرونا را تشدید می‌کند و کره کره برخی دکان های تبلیغاتی را بالا و پایین آورده است!

نسل آینده را نمی‌دانم، اما من این تجارب را با قیمت صرف روزهای زندگیم به دست آوردم و لمس کردم، دیدم که چگونه یک دولت می‌خواهد و می‌تواند در مجامع بین‌المللی از انرژی هسته‌ای و منافع ملی قاطع دفاع کند زیربار تحریم نرود خودکفا باشد و یک دولت چگونه با رذالت دنبال واکسنهای غربی می‌گردد، اقتصاد ملتی را با دلار قیاس و نابود می‌کند و مفاخر خود را یکی یکی از دست….

امروز که ترامپ خونهای بسیاری را در شیشه کرده بود، جای خودش را به جوبایدن معاون همان اوباما داده که ریشه تکفیری ها را از کشورهای ترکیه، چین آمریکا و اسرائیل و….. آبیاری و تقویت می‌کرد تا جرعه جرعه از خونهای جوانان ملت مظلوم و البته مقاوم ایران در جبهه های حق علیه باطل بنوشند و قطره قطره نفت و سرمایه ملی را بالا بکشند تا آقازاده ها و طناز فریدن ها در دیگر کشورها به مجالس عیش و نوش خود بپردازند و ما شاهد پرپر شدن فخری‌زاده باشیم!

راستی تا امروز تعداد شهدای برجسته از دوران هشت سال دفاع مقدس گرفته تا دوران کنونی و شهدای مدافع حرم، سلامت، دانشمند هسته‌ای، رسانه، نظامی، سپاهی، ارتشی، بسیجی، هنرمند و…. در کشورمان به چندنفر رسیده و راه آنان را چگونه ادامه خواهیم داد.

یادداشت: فاطمه زهرا تکلف پور
مدیرمسئول پایگاه خبری شهر روشن

و من الله التوفیق

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.