پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 11336
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۵ |
دو کلمه حرف حساب:

جولان کرونا در مراکز خرید کرمانشاه/ اصناف با جان شهروندان بازی می‌کنند

عدم رعایت قوانین ستاد مبارزه با کرونا و جولان ویروس جنایتکار خصوصا در مراکز خرید، مهار آن را غیرممکن کرده و اصناف با جان شهروندان بازی می‌کنند.
جولان کرونا در مراکز خرید کرمانشاه/ اصناف با جان شهروندان بازی می‌کنند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، شهروندان با ارسال ویدئو و تصاویری از فعالیت های کسبه و بازاریان تا پاسی از شب و عدم رعایت محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا در اقصی نقاط شهر خبر می‌دهند.

گویا ستاد مبارزه با کرونا نیز اقبالی برای جدیت در تعطیلی کامل این مراکز خرید بعد از ساعت ۶ عصر و شناسایی متخلفان که قوانین را زیر پا می‌گذارند، از خود نشان نمی‌دهد و کرونا همچنان یکه تاز میدان است و قربانیهای خود را از میان شهروندان که دست از خرید و فروش های غیرضروری بر نمی‌دارند، انتخاب می‌کند.

ویدئو ارسالی تصاویری از مناطق نوبهار، مدرس، شریعتی، مصدق و… را نشان می‌دهد که تا ساعت ۸ و حتی ۱۰ نیز فعالیت دارند، در برخی پاساژها گویا درب های پشتی آنها عامل تردد شده و ظاهرا درب های جلویی را به دلیل محدودیت ها می‌بندند، اما پشت پرده حکایت از چیز دیگری است!

مسیرهای اصلی این نقاط مملو از ترددها و ترافیک های سنگینی است، شما شهروندان را در اوج این وضعیت در حال گردش و تفریح مشاهده می‌کنید، از سویی ستاد مبارزه با کرونا، استانداری، فرمانداری، شهرداری، اداره صمت، اصناف، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و… را که باید نقش اصلی در این زمینه بازی کنند و از این داد و ستد کرونایی جلوگیری به عمل بیاورند، مشاهده نمی‌کنیم و یا شاید در جلسات غیر موثر خود چرخ می‌زنند.

شهر روشن، ضمن تشکر و تقدیر از مخاطبین گرامی و دلسوز، آماده دریافت ویدئو و اخبار ارسالی از شهروندان خبرنگاران محترم است، تا گوشه‌ای از این غفلت‌ها را به تصویر در بیاورد، همچنین به عنوان پل ارتباطی از مسؤولان طبق سفارش اکید مقام معظم رهبری و ستاد کل مقابله با کرونا، خواهان رسیدگی جدی به این وضعیت است، چراکه که معتقدیم قطع کامل زنجیره کرونا فقط با تمکین از قوانین، کاهش ترددهای اجتماعی و رعایت دستور العمل‌های مربوطه امکان پذیر خواهد بود.

شما می‌توانید ضمن ارسال مشاهدات خود به ما شهروند خبرنگار ما باشید و ویدئوهای ارسالی را در اینجا ببینید

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.