پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11089
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ |
ورزشکار کرمانشاهی و مربی فوتبال

"آکادمی ستارگان ایران" پایگاه استعدادهای آینده‌ی فوتبال

ورزشکار کرمانشاهی و مربی فوتبال گفت: رسیدن به موفقیت در فوتبال شاید دشوار باشد، اما دشوارتر از آن حفظ روند موفقیت است.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، این موفقیت در ورزش و عرصه‌ی مدیریتی به مراتب مهم‌تر از زمین بازی است.
بهزاد مومیوند از افرادی است، که سال‌ها است در حوزه‌ی کار آکادمیک و پرورش استعداد فعالیت می‌کند. شاید اگر کمی خوش شانس بود اکنون با سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مانند استقلال یکی از بازیکنان پرآوازه کشورمان بود، اما با وجود مصدومیت و رفتن زودهنگام از فوتبال، دست از تلاش برنداشت و با حضور در حوزه مدیریت فوتبال تلاش کرده به موفقیت برسد.
این ورزشکار مطرح کرمانشاهی در حال حاضر در آکادمی باشگاه ستارگان مدیریت مجموعه‌ای بزرگ را به عهده دارد و تلاش می‌کند تا با استفاده از تجربیات حضور در مستطیل سبز، در امر استعدادسازی و معرفی چهره‌های جدید به فوتبال کشور موفق باشد.
از چمن‌های ستارگان، ستاره بر می‌خیزد/ آکادمی ستارگان ایران، پایگاه استعدادهای آینده‌ی فوتبال
بهزاد مومیوند که اصالتا کرمانشاهی است با تواضع و فروتنی برایمان می گوید: فوتبال را از مقطع نونهالان و نوجوانان پاس تهران شروع کردم و بعد به صبای قم رفتم و نهایتا پایه‌های استقلال تهران.
مدت ۶ ماه هم در تیم بزرگسالان استقلال تمرین کردم که به دلایلی از جمله‌ تغییر سرمربی، قرارداد من لغو شد و به تراکتورسازی تبریز رفتم، بعد‌ از چند سال بازی در لیگ‌های دسته‌ اول و دوم که‌ شاگرد آقای فیروز‌ کریمی بودم، به دلیل مصدومیت مزمن مجبور به کنارگذاشتن بازی و ورود به عرصه‌ی مربی‌گری شدم.
سال‌های اخیر مدیریت باشگاه پارسه تهران را داشتم و سال‌های موفقیت‌آمیزی را سپری کردم و‌ اواخر سال گذشته با یک پیشنهاد از طرف آقای محمد حیاتی شروع به همکاری کردیم.
برنامه‌های ما هم در واقع از امسال شروع شد و با وجود وضعیت کرونا کمی دیر شروع به کار کردیم، اما خوشبختانه با وجود شروع دیرهنگام، مجموعه‌ی خیلی خوبی را هماهنگ کرده‌ایم، که امکانات مناسبی را فراهم کرده‌ایم که در حد‌ یک مجموعه‌ی درجه دو در سطح کشور هستیم.
امسال روال کار را بر این قراردادیم، که از نسل‌های جوان و نوجوان استفاده کنیم و در رده پایه کار کنیم، که بتوانیم در آخر فصل بازیکنان را به تیم‌های ملی و لیگ برتر معرفی کنیم و نهایتا در فصل آینده چندین خروجی داشته باشیم.
هدف ما اقدام بزرگی ا‌ست و قصد داریم، که بازیکنان‌مان را به لیگ‌های برتر بفرستیم و امسال خود آقای فیروز کریمی وارد عرصه پایه شده‌اند و همه تلاش‌شان این است که نخبگان‌ را پیدا کرده و به عرصه ملی و کشوری معرفی کنیم.
اکنون از نظر وضعیت مجموعه راضی هستیم هرچند مشکلاتی هست، اما به هرحال ما تازه شروع به کار کرده‌ایم و مراجعه کنندگان از کل کشور زیاد بودند، که تا جایی که توانستیم بازیکنان و استعدادها را جذب کرده و‌ امکانات را فراهم کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم همین روند را پیش ببریم تا بتوانیم کار مفیدی برای نوجوانان و‌جوانان ایرانی انجام دهیم تا در سال‌های آینده شاهد ظهور چند نخبه در فوتبال کشور و حتی لژیونر شدن آن‌ها باشیم که این هم با کمک آقای کریمی و پرسنل مجموعه ستارگان انجام شود. تلاش شبانه‌روزی ما هم‌ این است که به جوانان سراسر کمک کنیم.
نکته مهمی که برای ما حائز اهمیت است اینکه از خانواده‌ها خواهش می‌کنیم وقتی فرزندشان استعداد آن را دارد، که در ورزش و فوتبال موفق شود، حتما آن‌ها را حمایت کنند، تا آن‌ها را در مسیری قرار دهیم که ورزش کنند و سلامت باشند نه اینکه صرفا همه فوتبالیست شوند، اما همین که بتوانند در روند زندگی مسیر سالمی را طی کنند و فکر و‌ روح‌شان را صیقل دهند، بسیار ارزشمند است.
امیدواریم در عرصه فوتبال شاهد ظهور استعدادهای بیشتری باشیم، تنها هدف مجموعه ستارگان و فیروز کریمی هم پیدا کردن نخبه‌ها از سراسر ایران است و اگر بازیکنی استعداد داشته باشد قطعا حمایت می‌کنیم و امیدواریم خانواده‌ها هم حمایت کنند، چراکه خیلی‌ها هستند که استعداد دارند، اما خانواده‌ها حمایت نمی‌کنند و‌ بچه‌هایشان از این مسیر دور می‌شوند.
باشگاه ما دارای کمپ خصوصی است که دارای خوابگاه با امکانات کامل، چمن طبیعی، استخر رو باز، سالن بدنسازی و سالن چندمنظوره است، همچنین دارای کلاس‌های تئوری، آمفی‌تئاتر است که نسبت به مجموعه‌های دیگر مجموعه‌ کاملی است. این امکانات برای تمامی بازیکنان در نظر گرفته شده که در این فضا قرار بگیرند و پیشرفت کنند.
رفته رفته برنامه ما هم بر این است که به مجموعه‌های باشگاه در استان تهران و سایر استان‌ها افزوده شود و در استان‌های دیگر آکادمی‌های استعدادیابی ستارگان ایران شروع به فعالیت کنند.
برای بهزاد مومیوند عزیز آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.
امیر رضا احمدی
انتهای پیام/ت

نویسنده : امیر رضا احمدی | منبع خبر : عصرباختر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.