پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 11014
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ |
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

هنرمندان فیلم ساز "مقاومت" را حمایت می‌کنیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: از هنرمندان و فیلم سازان عرصه "مقاومت" را حمایت می‌کنیم.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سردار ناصر باباخانی در جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که با حضور انسیه شاه حسینی کارگردان سینمای ایران و فیلم‌نامه‌ای نویس مطرح کشور به همراه جمعی از مدیران فرهنگی و هنری استان در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار برای همگان است و ما خادم مردم هستیم که هشت سال از اهداف نظام دفاع کردند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اسفند سال ۶۷ بیش از ۳۰۰ نفر در پناهگاه پارک شیرین در اثر بمباران رژیم بعثی در خون غلتیدند و ۱۸۰ نفر شهید شدند.
وی تصریح کرد: ما خدمت گذار همه جوانان و هنرمندان هستیم و از آنها که به هر شکلی می‌خواهند مقاومت هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه را نشان دهند، حمایت و استقبال می‌کنیم.
این مسؤول افزود: هنرمندان هستند که فرهنگ را می‌سازند و بایست کارهای مقاومت تولید کنند و اثرگذاری آن برای نسل های آینده حفظ شود و رزمندگان الگو قرار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه جا دارد در بحث دفاع مقدس به استان کرمانشاه توجه ویژه شود و ما هنوز یک قطره از دریای واقعیت مقاومت را در آثار و کتاب ها ثبت کردیم، ادامه داد: هرچند نمی توان واقعیت جنگ را با فیلم و قلم نشان داد، اما برای نسل آینده باید این ایثار و از خودگذشتگی ماندگار شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: شهر کرمانشاه طی یک روز بر اثر بمباران شیمیایی ۸۰۰ نفر تلفات و شهید داد و ۱۸ نقطه این شهر زیر بمباران و آتش دشمنان بود، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب و دیگر شهرستان درگیر شدند و منافقان قصد خرابکاری داشتند، که رزمندگان مقابل آنها ایستادند و مردم هم پای کار بودند، این فرهنگ ایثار و فداکاری مغفول مانده و هنوز فیلمی ارزشی برای این همه رشادت نساخته‌اند، که امیداریم به زودی شاهد تولید آثار فاجر و در شان استان باشیم.


انتهای پیام/ ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.