پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10990
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ |
دو کلمه حرف حساب:

گلوله‌ای برای سگ‌های سنقر

شهروندان از اقدام عجیب کشتار سگ های ولگرد در سنقروکلیایی از سوی شهرداری خبر داده و اسناد آن را دست به دست می‌کنند.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، اخیرا شهرداری شهرستان سنقروکلیایی در اقدامی غیرانسانی به جای ساماندهی سگ های ولگرد سطح شهر دست به کشتار و شلیک گلوله به سمت آنها می‌کند.
یکی از شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه اظهار داشت: این سگها هفته جاری با دستور شهرداری شهرستان سنقروکلیایی با ضرب گلوله هدف قرار داده شدند.
وی تصریح کرد: دو سال است، که دنبال مجوز برای نگهداری این سگ ها به مراجع بسیاری مرلجعه کردم و این حیوانات درب منزلم پناه آورده بودند، اما امروز با صدای تیر به سمت آنها از سوی شهرداری بیدار شدم و به این اقدام آنها اعتراض کردم، حتی کارم به مراکز درمانی کشیده شده است.
این شهروند شهرستان سنقروکلیایی گفت: تصاویر و اسناد این حیوان آزاری را برای استاندار کرمانشاه میبرم و این اقدام نامناسب شهرداری را پیگیری می‌کنم.
این طرفدار حقوق حیوانات در شهرستان سنقروکلیایی تاکید کرد: برای کشتار این حیوانات افسردگی گرفته‌ام، آنها از طرف شهرداری آمده بودند و آرم این سازمان را به تن داشتند و با گلوله این سگ ها را از بین برده‌اند که کلیپ آن موجود است و در فضای مجازی دست به دست می‌شود.


تصاویر و کلیپ ارسالی در حال به روز رسانی است..
انتهای پیام/ت/الف

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.