پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10744
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ |
شهردار کرمانشاه:

پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی قابل قبول است

شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شهرداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سپهبد سلیمانی بازدید کرد و پیشرفت آن را مناسب دانست.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شهرداری، سعید طلوعی طی بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح سپهبد سلیمانی در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی و وضعیت شیوع کرونا، شهروندان شاهد پیشرفت فیزیکی قابل قبولی از این پروژه هستند.
شهردار کرمانشاه ادامه داد: با توجه به حل مشکل مالی پروژه، انجام پروژه سرعت خوبی برای به اتمام رساندن آن گرفته است.
وی افزود: قسمت غیرهمسطح این پروژه در دو لاین شرق به جنوب و غرب به شمال در دست انجام و نصب سگمنت است و با این سرعت پیش‌بینی می‌شود در صورتی که به مشکلی برنخوریم تا ۲ ماه دیگر این دو لاین نیز به بهره برداری برسد.
طلوعی با اشاره به مشکلات سر راه مسیر شمال به جنوب و بالعکس این پروژه، تصریح کرد: در صورت رفع مشکل معارضان تأسیساتی، لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال در دستور کار اجرا قرار می‌گیرد.
این مسؤول به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری اشاره و بیان کرد: پروژه تقاطع میدان سپاه و میدان ما در نیز باوجود سختی‌های پیش رو در دستور کار گرفته و مراحل ابتدایی آن‌ها انجام گرفته است.
پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی
اعتصام‌فر در ادامه این بازدید از پروژه شهرداری کرمانشاه، اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سپهبد سلیمانی بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
معاون عمرانی شهرداری افزود: در حاضر حاضر لاین شرق به جنوب این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشته که نهایتا تا یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.
این مسؤول عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار لازم که مورد تاکید استاندار استاندار و شهردار کرمانشاه است، دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری کامل این پروژه خواهیم بود.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.