پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1069
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ |
فرماندار کرمانشاه:

آمادگی کامل ستاد نوروز در کرمانشاه/ ۸ سفره هفت سین چیده می شود

فرماندار کرمانشاه ضمن تشریح برنامه های ستاد عید نوروز کرمانشاه، گفت: 8 سفره هفت سین در نقاط مختلف استان برای مسافران نوروز چیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، فضل الله رنجبر در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه های ستاد خدمات رسان نوروز در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۳۰ واحد آموزشی از سوی اموزش و پرورش به عنوان مکان مضاعف برای خدمات رسانی به مسافران نوروز پیش بینی شده است.
فرماندار کرمانشاه به تلاش مشارکت شهرداری های مناطق کرمانشاه برای ایام نوروز اشاره و بیان کرد: قریب ۱۰۰ تخته چادر و کانکس در پارک های شاهد، پارک شرقی طاقبستان، شبدیز و بزرگ راه جانبازان در نظر گرفته شده، که در کنار آن خدماتی هم به مسافران ارائه می شود.
این مسوول با اشاره به اینکه پلیس راهور با همت بالا در سطح شهر ایستگاه های خدماتی را آماده ایام نوروز به منظور تامین امنیت مستقر کرده است، گفت: دستگاه های خدمات رسان در این ایام فعالیت و آماده باش خواهند بود تا در شرایط جوی و اضطراری اقدامات لازم را انجام دهند.
رنجبر با بیان اینکه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مساعدت شهرداری کرمانشاه نمایشگاه محصولات بومی و محلی برای ایام نوروز و استقبال از مسافران مهیا شده است، تصریح کرد: در تفرجگاه ها، پارک ها و محله ها بالغ بر ۷۰ تخته چادر عشایری برای ارائه محصولات و غذاهای محلی به مسافران دایر شده است.
فرماندار کرمانشاه به استقرار سفره های هفت سین در هشت نقطه از سطح شهر کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: در برخی محلات با المان و نورپردازی های ویژه تدابیر لازم برای استقبال از مسافران نوروز و خدمات رسان لحاظ شده است.
وی متذکر شد: ادارات خدمات رسان در این ایام شیفت های کاری را خواهند داشت و امور مراجعان و مسافران نوروزی را پیگیری می کنند.
رنجبر خاطرنشان کرد: اداره کل بیمه با هماهنگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران آمادگی لازم را خواهد داشت و موارد خدماتی را پیگیری می کند.
اتنهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.