پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 10416
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ |
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه:

هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد و نان استان کرمانشاه نداریم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم و هرگونه شایعات در این حوزه را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ماشاءالله ارویسی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در پی انتشار برخی شایعات در خصوص افزایش قیمت نان در استان، عنوان کرد: این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و در استان کرمانشاه در حوزه آرد و نان شاهد هیچگونه افزایش قیمتی نیستیم.
این مسؤول تصریح کرد: نان قوت قالب مردم است و مجموعه دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا در شرایط تحریم و بیماری کمترین تاثیر را در قوت مردم شاهد باشیم.
ارویسی افزود: خوشبختانه امسال به منظور حمایت از تولید و ادامه روند خودکفایی در تامین گندم مورد کشور شاهد افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستیم و دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت نان، آرد را با همان قیمت سابق بدون هیچگونه افزایش قیمتی در اختیار واحدهای نانوایی قرار می دهد.
این مسؤول خاطر نشان کرد : هرگونه تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری نان در حوزه اختیارات کارگروه شورای پایش گندم، آرد و نان استانداری است و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به عنوان متولی خرید تضمینی گندم و همچنین تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی سراسر استان، هرگونه افزایش قیمت در این حوزه را تکذیب می‌کند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.