پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 10336
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, یادداشت تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۲۸ |
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه مطرح کرد

"تئوری بی نظمی در کرمانشاه و شهرداری"!

بی نظمی نتیجه جست و جوی شورای شهر کرمانشاه در حال و روز این روزهای شهرداری این کلانشهر است، اما بی نظمی سرانجام خوبی نخواهد داشت!

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سالاراحمدزاده عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اعتراض به اقدامات سعید طلوعی شهردار کرمانشاه، مطالب انتقادی را به شرح ذیل خطاب به این مسؤول نوشته است.
“میوه بی نظمی آشوب خواهد بود جناب شهردار!”
در ماه های اخیر با شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در سراسر جهان؛ تمامی کشورها به فکر قرنطینه؛ و انجام پروتکل های بهداشتی برای حفاظت از آنچه که نیروی انسانی میخوانند، هستند.
اما در اینجا و در کرمانشاه این گونه نیست! در اینجا به ففر مدیریت آنچه که مسؤولیت به سرانجام رساندنش را بر عهده دارند نیستند موردی که می‌تواند نتیجه شومی به دنبال داشته باشد.
چطور ممکن است، ضروریت های پرسنلی که مدیر آن هستند را نشناسند؟
پرسنل شهرداری و خانواده آنان این بی تدبیری ها را فراموش نخواهند ڪرد.
در تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ مطابق با اعلام رسمی ورود و گسترش ویروس منحوس کرونا و طبق دستور استاندار برای عدم ورود و پذیرش مهمانان نوروزی به ڪرمانشاه و آماده نبودن زیر ساخت برای پذیرش مهمانان جهت جلوگیری از پخش این ویروس و همچنین مصاحبه معاون استاندار مبنی بر ممنوع بودن چادر زدن مسافران در ڪرمانشاه و در یک کلام اعلام عدم ایجاد جنبه های انگیزشی برای ورود مسافران و گردشگران به کرمانشاه میتوان اشاره کرد.
چطور ممکن است، که شهردار کرمانشاه دستور به رنگ آمیزی جداول شهری و به وجود آوردن اِلمان های نوروزی برای مهمانان نوروزی که اصلا ورود آنها به شهر ممنوع است انجام دهد؟
اِلمان هایی که حتی در ایام عید نیز با توجه به دستور فرماندار ڪرمانشاه پوشانده شدند. (به دلیل عدم تجمع مردم ڪرمانشاه جهت گرفتن عکس های نوروزی)
تمامی این بی نظمی ها در حالی رخ می‌دهد، که برای عدم پرداخت به موقع حقوق پرسنل و عیدی آنها در شهرداری نظم وجود دارد!
برای عدم خریداری دستگاه های گند زدایی و ایجاد امنیت روحی و روانی برای پرسنل و مراجعه کنندگان به شهرداری نظم وجود دارد!
آقای شهردار از زمان شروع شیوع این ویروس در شهر کرمانشاه چند روز در حوزه کاریتان حضورداشتین؟! ایا برای خروج از شهر و محل کارتان به مدت طولانی چندروزه، هربار از رئیس شورای اسلامی شهر مرخصی یا مجوز گرفته‌اید؟!
آیا طبق سند و مدارک موجود هزینه‌ای در راستای پیشگیری ازشیوع این ویروس و خرید مواد و محلول ضدعفونی و ماسک و دستکش وغیره… در زمینه مصوبه حمایت دو میلیارد تومانی شورای اسلامی شهر در نظر گرفته‌اید؟! و هزینه کرده‌اید؟
همچنان که هزینه سنگینی را در این شرایط خاص برای آذین بندی و زیبایی شهر و رنگ آمیزی و المان های نوروزی که عامل تحریک برای بیرون آمدن همشهریان از خانه هایشان شده، کردید، آیا آمار مقدار آسفالت که اعلام کردید در سطح مناطق و محله ها انجام داده‌اید کاملا صحیح و واقعی است؟! یا متاسفانه کذب و نادرست است.
تحت هر شرایط وقتی خانواده‌تان راضی به سکونت در کرمانشاه نیستند، چرا هم خودتان را اذیت می‌کنید و هم قانون را نادیده می‌گیرید و هم در این شرایط شهر را رها می کنید، آیا شرعا وقانونا این اقدام شما و عدم حضور مستمرتان در حوزه کاریتان مورد پسند و مقبول است؟! آیا مردم از این اقدامات ناشایست راضی هستند؟! وجدان خودتان را در محکمه و قضاوت قرار دهید
سالاراحمدزاده عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه
گفتنی است، مجموعه شهر روشن از شورای اسلامی شهر کرمانشاه هم درخواست دارد، کارنامه خود را در طی سال های اخیر و به ویژه در مبارزه با کرونا نیز ارائه دهند و سپس شهرداری را که خود روی کار آورده‌اند را مورد نقد و سرزنش و پاسخگویی (که حقیقتا به جا است) خطاب قرار دهند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.