پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 10327
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ |
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه:

۱۶ دوربین ترافیکی در کرمانشاه تخلفات رانندگی را ثبت می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از اعمال نظارت، پایش و اعمال قانون تخلفات رانندگی توسط دوربین های نظارتی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از مرکز اطلاع‌ رسانی روابط عمومی شهرداری، محسن ارجمندی از ثبت و اعمال قانون تخلفات رانندگی سطح شهر کرمانشاه به صورت تمام وقت با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه افزود: در راستای فرهنگ‌سازی ترافیکی در شهر کرمانشاه، با همکاری خوبی که بین نیروی انتظامی و شهرداری انجام گرفته پیامک ثبت تخلف به صورت لحظه‌ای برای صاحب سند ارسال می‌شود.
این مسؤول ادامه داد: این نظارت و پایش در سطح شهر توسط ۱۶ دوربین فعال و آنلاین انجام می‌گیرد و پلیس راهنمایی تخلفاتی همچون پارک دوبل، تجاوز به خط‌کشی عابر پیاده، توقف ممنوع، توقف در حریم میدان، چراغ قرمز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی به صورت تمام وقت مورد بررسی و اعمال قانون قرار می‌گیرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک اثرگذاری مطلوب در بازدارندگی تخلفات رانندگی را داشته باشد و روز به روز کرمانشاه را شهری با تخلفات رانندگی کمتر ببینیم.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.