پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10244
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ |
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد

افرایش دمای کرمانشاه در هفته آتی/ بارندگی پراکنده در نواحی شمالی داریم

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از افرایش دمای کرمانشاه در هفته آتی خبر داد و گفت: هوای نیمه ابری و بارندگی در نواحی شمالی پیش بینی می‌شود.

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: شب گذشته به دلیل تغییر آب و هوا و شرایط جوی فصل جاری شاهد رعدوبرق و بارندگی شدید در استان به ویژه شهر کرمانشاه بودیم.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق داده های ایستگاه هواشناسی از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده نیز دمای هوای روزانه استان به آرامی افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود، افزود: طی این مدت هوای استان قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، افزایش ابر و در پاره ای نقاط به خصوص نواحی شمالی استان با رگبارهای پراکنده و موقت باران پیش بینی می‌شود.
این مسؤول به هوای هوای روزهای آتی استان کرمانشاه اشاره و اظهار داشت: گرم ترین هوای منطقه تا مورخ دوشنبه هفته آتی مربوط به شهرستان قصرشیرین با دمای ۲۹ درجه سانتی گراد و سردترین نیز برای شهرستان سنقروکلیایی با دمای ۳ و ۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.