پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4087
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ |
مدیر کل کمیته امداد کرمانشاه مطرح کرد

جذب ۱۷۲۱ حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از جذب یک هزار و 721 حامی جدید برای حمایت از دو هزار و 708 فرزند نیازمند در استان خبر داد.

حسین خدرویسی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از جذب یک هزار و ۷۲۱ حامی جدید برای حمایت از دو هزار و ۷۰۸ فرزند نیازمند در استان خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق آخرین آمار بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی نیک اندیش حمایت از چهار هزار و ۴۱۵ نفر از ایتام و دو هزار و ۴۳۲ فرزند محسنین کرمانشاهی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند را برعهده گرفته اند.
خدرویسی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با جذب حامیان جدید هزار و ۷۲۱ حامی دیگر به تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی اضافه شده است.
وی خاطرنشان کرد: حامیان جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه حمایت از دو هزار و ۷۰۸ فرزند معنوی در استان را بر عهده گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: حداقل کمک هر حامی به هر یک از ایتام تحت پوشش و حمایت مبلغ ۳۰ هزار تومان است.
خدرویسی با بیان اینکه هر یک از ایتام کرمانشاهی به طور میانگین از حمایت حداقل سه نفر حامی نیک اندیش بهره مند می شود، گفت: این اقدام به منظور ترویج فرهنگ نوع دوستی و انجام حمایت مناسب از آنان است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه آدرس مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی را https://ekram.emdad.ir از راه های مشارکت در طرح اکرام محسنین و ایتام عنوان کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.