پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3647
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ |
استاندار کرمانشاه:

مجوز آغاز عملیات اجرایی هتل بیمارستان "ویانا" صادر شد

استاندار کرمانشاه از صدور مجوز لازم برای آغاز عملیات اجرایی هتل بیمارستان "ویانا" در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد جذب سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اولویت مدیریت ارشد استان واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی توانمند است؛ سرمایه گذارانی که بدون نیاز به تسهیلات دولتی توان اجرای پروژه را داشته باشند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سه سرمایه گذار برای پروژه گلخانه حیدرآباد بیستون اعلام آمادگی کرده اند، افزود: هر سه برای اجرای پروژه نیازی به تسهیلات دولتی نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه سه سرمایه‌گذار پیشنهادات خود را برای اجرای پروژه ارائه دادند، ادامه داد: پیشنهادات توسط یک کمیته بررسی و این پروژه به متقاضی دارای صلاحیت واگذار می شود.
بازوند با اشاره یه اینکه شرایط واگذاری پروژه های مشابه را فراهم‌ می کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم مردم بتواند از خیر و برکت حضور دو سرمایه‌گذار توانمند دیگر برای ایجاد اشتغال برای جوانان بهره مند شوند، هنر یک مدیر باید این باشد که سرمایه گذارها را در استان نگه دارد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مقدمات برای آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل بیمارستان ویانا توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سراب قنبر آماده کرده است، گفت: انتظار می‌رود سرمایه‌گذار تا پایان خردادماه عملیات اجرایی را آغاز کند.
به گزارش شهر روشن، در این نشست پروژه های احداث کارخانه گونی بافی و خوراک آبزیان با حضور سرمایه گذار مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، واگذاری طرح ها و پروژه های استان به بخش خصوصی اخیر به بهانه سرمایه گذارهای بدون سرانجام و تبعات ناشی از آن سبب اعتراض مردم، نمایندگان و برخی مسوولان استانی شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.