پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19255
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ |
مدیر‌عامل صندوق بیمه‌ روستائیان و عشایر خبر داد

افزایش ۴۱درصدی پوشش بیمه‌‌ای زنان در صندوق روستائیان و عشایر

مدیر‌عامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر از افزایش ۴۱درصدی پوشش بیمه‌‌ای زنان در صندوق روستائیان و عشایر خبر داد.
افزایش ۴۱درصدی پوشش بیمه‌‌ای زنان در صندوق روستائیان و عشایر

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، بیت‌الله برقراری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: صندوق بیمه روستائیان و عشایر از سال ۱۳۸۴ در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی وارد عرصه خدمت شده است.

مدیر عامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه ۴۱٪ پوشش بیمه‌ای زنان در کشور اضافه شده، به فعالیت‌ها و خدمات اصلی این صندوق که شامل (هزینه بازنشستگی، ازکارافتادگی و…)، پرداخت و افزود: از دیگر مزیت‌های این صندوق پرداخت ۷۰٪ حق بیمه شرکای اجتماعی، داشتن صرفه اقتصادی در پرداخت بیمه برای بیمه شدگان و نقل و انتقال سوابق بیمه در صندوق‌های بیمه‌ای است.

صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در مسیر پویایی و بالندگی حرکت می‌کند

برقراری از ۴۵ اقدام راهبردی مهم در حوزه صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد و گفت: این صندوق در مسیر پویایی و بالندگی حرکت می‌کند و برنامه‌های راهبردی مبتنی بر محاسبات بیمه‌ای، تمدید بیمه شده‌های جدید، جذب ۸۰۰ هزار نفر بیمه‌شده جدید در کشور، رشد ۱۶۵ درصدی حقوق مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال۱۴۰۰، افزایش ۴۱ درصدی پوشش بیمه‌ای زنان، افزایش سطوح درآمدی صندوق، انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد با دستگاه‌ها، تعامل با ذی‌النفعان حاکمیتی، ارتقا سطح آموزشی کارکنان و کارگزاران در غالب مهارت‌های شغلی، ارتقا و رشد بهره‌وری مالی صندوق، ارتقا سرمایه انسانی و استفاده از ظرفیت نخبگان از مزایای این بیمه است.

وضعیت صندوق در حوزه سرمایه‌گذاری مطلوب و شفاف است

این مسئول به رشد ۸۱ درصدی سرمایه صندوق بیمه روستائیان و عشایر در دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: وضعیت صندوق در حوزه سرمایه‌گذاری نیز مطلوب و کاملا شفاف است و فعالیت صندوق دردسترس مَردم، و سرمایه‌گذاران است.

تا پایان اسفند ماه سال جاری مرحله سوم تسهیلات مستمری‌بگیران صندوق پرداخت می‌شود

برقراری با اشاره به افزایش تسهیلات پرداختی به مستمری بگیران این صندوق در سال۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، گفت: در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرداخت به مستمری بگیران در نظر گرفته شده بود و امسال در مرحله سوم پرداخت تسهیلات نیز ۲۰ میلیارد تومان در سطح کشور تخصیص یافته است، که تا پایان اسفند‌ماه پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیرعامل بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر  ۱۸۰۰ کارگزاری در سطح کشور فعالیت دارند، که با ساماندهی انجام شده این تعداد به ۱۶۰۰ کارگزاری کاهش یافته است.

حداقل سن پوشش بیمه‌ای کشاورزان، روستاییان و عشایر ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال است

وی حداقل سن برای استفاده از پوشش بیمه‌ای صندوق روستائیان، کشاورزان و عشایر را ۱۸ سال تمام و حداکثر۵۰ سال عنوان و تصریح کرد: این افراد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای این صندوق در صورت داشتن شرایط لازم برخوردار شوند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.