پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18890
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ |
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کرمانشاه:

حمله تروریستی جنایتکاران آمریکا و انگلیس خبیث به یمن را محکوم می‌کنیم

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کرمانشاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله تروریستی و ناجوانمردانه جنایتکاران و آدمکشان عالم، آمریکا و انگلیس خبیث به یمن را محکوم می‌کنیم.
حمله تروریستی جنایتکاران آمریکا و انگلیس خبیث به یمن را محکوم می‌کنیم

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه، در پی حمله تروریستی و ناجوانمردانه جنایتکاران و آدمکشان عالم،  آمریکای و انگلیس خبیث به یمن بسیج اساتید استان کرمانشاه بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله قاصم الجبارین

بار دیگر چهره کثیف و آدمکش آمریکا و انگلیس در حمایت از جنایت و نسل کشی در غزه به صورت عریان خود را نشان داد و واژه شیطان بزرگ در عمل تعریف و معنا شد.

ائتلاف شیاطین صهیونیست در پی حمایت شرم آورشان از کودک کشان اشغالگر، دامنه جنگ جهانی شیطانی خود را به کشور مظلومان مقتدر یعنی یمن قهرمان کشانده‌اند. شرم و ننگ ابدی بر رژیم های صهیونیست و آدمکش آمریکا و انگلیس، ائتلاف و حامیان بی مقدارشان.

تنها گناه یمنی ها حق طلبی، انسان دوستی و حمایت از ابر مظلومان جهان، غره قهرمان بود.

امروز چهره واقعی دول استعمار گر، وحشی های مدرن، آدمکش های حرفه‌ای، ستمکاران جنایتکار و کثیف برای مَردم جهان روشن شده است، به همین دلیل اولین نقاطی از عالم که آنان را محکوم می‌کنند مَردمان همین کشورها هستند، همان هایی که بیشترین دروغ را از آنها شنیده‌اند. لذا رسانه‌های دروغ پرداز و فریبکار آنها دیگر نمی‌توانند رسوایی آنها را لاپوشانی کنند.

نابودی، شرم و ننگ ابدی بر صهیونیسم جهانی و حامیان درنده آن.

این حمله که دومین جنگ جهانی بر علیه مَردم مظلوم و رشید یمن است را محکوم می‌کنیم و امیدواریم که آغاز بیداری جهانی بر علیه ستمکاران عالم و برچیده شدن نظام سلطه صهیونیستی باشد.

معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج اساتید استان کرمانشاه

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.