پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 17936
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ |
با تلاش مسؤولان کرمانشاه انجام می‌شود

تداوم آماده سازی کرمانشاه برای میزبانی زائران اربعین

استاندار کرمانشاه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در نقاطی که تجمع زوار اربعین وجود دارد ارائه خدمات تمرکز بیشتری داشته باشد.
تداوم آماده سازی کرمانشاه برای میزبانی زائران اربعین

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، تلاش و هماهنگی های لازم مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاطی که تجمع زوار اربعین وجود دارد برای ارائه خدمات تمرکز و تداوم بیشتری دارد.

ستاد اربعین با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی نهایی در راستای ارایه خدمات و میزبانی از زوار اربعین در استانداری برگزار شد.

در این نشست هماهنگی‌های لازم برای میزبانی شایسته استان کرمانشاه و مرز بین‌المللی خسروی از زائران امام حسین علیه‌السلام در اربعین حسینی انجام شد.

استقرار موکب ها در داخل استان و همچنین کشور عراق، انتقال مواد غذایی از طریق خودروهای یخچال دار، آسفالت و لکه‌گیری ۲۸۵کیلومتر از راه ها، استقرار اتوبوس جهت جابه‌جایی زایران برنامه‌ریزی برای برپایی مراسم های معنویی جمعی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی سوله‌های اسکان زایران و نصب وسایل سرمایشی و نحوه تردد ساعات کامیون‌های در محور عتبات عالیات از موضوعاتی بود که درباره آن بحث و گفت‌وگو شد.

گفتنی است، در مرز خسروی ۵۸ گیت آماده و ۱۶ گیت دیگر نیز آماده نصب است، همچنین ۱۷ درمانگاه شبانه روزی هم در مسیر تردد زوار اربعین وجود دارد و در راستای خدمات به زائران حسینی برقرار است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.