پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17828
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ |
با هدف رفاه زائران حسینی در خسروی:

سایبان در محوطه مرز بین‌المللی خسروی نصب می‌شود

نصب سایبان در قسمت خروجی رواق ۱۰۰ درصد و محوطه پایانه خسروی ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، نصب سایبان در قسمت خروجی رواق ۱۰۰ درصد و محوطه پایانه خسروی ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، در مجموع برای اقدامات انجام شده در مرز خسروی ۶۴۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

براساس این گزارش، ایجاد ۱۸۰۰ مترمربع سایبان در داخل محوطه پایانه خسروی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، ساخت ۶۴۰ مترمربع سایبان در قسمت خروجی رواق‌های پایانه خسروی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد از جمله اقدامات انجام شده حمل و نقل جاده‌ای استان شمرده می‌شود.

سایبان کندانسور‌های سیستم سرمایشی پایانه خسروی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی شده، همچنین تعمیرات سیستم سرمایش شامل فن کویل‌ها، منابع انبساط و … سیستم سرمایشی پایانه خسروی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و ۸۵ درصد پیشرفت دارد.

خرید قطعات یدکی سیستم سرمایشی پایانه با پیشرفت ۶۰ درصد و اعتبار ۱۲۱ میلیارد ریال و تعمیر، نصب قطعات، راه‌اندازی و تست سیستم سرمایشی پایانه مرزی خسروی با پنج درصد پیشرفت و اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در حال انجام است.

چهار دستگاه روفتاب به عنوان سیستم سرمایشی کمکی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در پایانه خسروی طراحی، تهیه و در حال نصب است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

راه‌اندازی ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی در داخل محوطه پایانه خسروی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال و پیشرفت ۶۰ درصد به همراه ایجاد خط فاضلاب پایانه جهت سرویس‌بهداشتی جدید با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اقدام است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.