پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 17796
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ |
معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:

قطع برق بیش از ۱۰۰ اداره دولتی و اجرایی در کرمانشاه

معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق بیش از 100 اداره دولتی و دستگاه اجرایی در استان خبر داد.
قطع برق بیش از ۱۰۰ اداره دولتی و اجرایی در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، احسان مهدوی از قطع برق بیش از ۱۰۰ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه خبر داد.

معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار داشت: روز شنبه هفتم مردادماه برق ۱۰۲ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف استان به دلیل عدم توجه به اخطارهای صادره و دستورالعمل های کاهش مصرف برق قطع شده است.

وی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در روزهای اوج مصرف برق در ماه‌های گرم سال، ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای خصوصی موظف‌اند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعت اداری به میزان حداقل ۳۰درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال پایه ۱۴۰۰ و در ساعت غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش‌کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

این مسؤول ادامه داد: کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با انجام بازدیدهای میدانی و همچنین رصد دائمی از طریق مرکز پایش این شرکت، مصرف برق ادارات را به‌صورت هوشمند بررسی می‌کنند و در صورت رعایت‌نکردن الگوی مصرف برق از سوی آنها، نسبت به قطع جریان برق اقدام می‌شود.

مهدوی خطاب به مسئول ممیزی انرژی ادارات عنوان کرد: درخواست داریم، که نسبت به کاهش بار سرمایشی ساختمان های اداری از ساعت ۱۲ و سایر مصارف غیر ضروری از ساعت ۱ اقدام نمایند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.