پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17742
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد

رشد ۷۲ درصدی جذب حامیان طرح ایتام در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: جذب حامیان در طرح ایتام در سال جاری۷۲ درصد رشد داشته است.

پیمان ترکمانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از رشد ۷۲ درصدی مجموع حمایت‌ها و جذب حامیان در طرح ایتام طی سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: با اجرای طرح اکرام ایتام درکرمانشاه پنج هزار و ۶۰۰ حامی جدید به حامیان ایتام افزوده شدند و در این طرح خیرین به طور مستقیم حمایت‌هایی را به صورت مالی به حساب فرزندان معنوی خود به طور ماهانه واریز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حداقل کمک‌های هر خیر نیک اندیش از ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده، ادامه داد: در دهه ولایت تعداد ۳۷۴ حامی جذب شده که این تعداد حامی یک هزار و ۹۸۲ فرزند را مورد حمایت قرار داده‌اند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه طرح فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۵ در جذب حامی را داشته، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۰ حامی جذب شده، که در مجموع بیش از ۱۳ هزار و ۶۸۰ فرزند مورد حمایت قرار واقع شدند.

وی با یادآوری واریز حمایت‌های مالی از فرزندان طرح حامی به طور مستقیم به حساب ایتام صورت می‌گیرد، اظهار داشت: میزان واریزی‌ها و حمایت‌های ماهانه در دسترس کمیته امداد بوده و به سرانه واریزی حامیان و دریافتی‌ها ایتام آگاه هستیم و رصد داریم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.