پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 16614
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها, ویژه تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ |
سال جاری:

بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه از مرز یک میلیون گذشت

جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه از بیستم اسفند سال گذشته تا ششم فروردین امسال یک میلیون و صد هزار بازدید کننده از اماکن تاریخی داشت.
بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه از مرز یک میلیون گذشت

داریوش فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه از بیستم اسفند سال گذشته تا ششم فروردین امسال یک میلیون و صد هزار بازدید کننده از اماکن تاریخی داشت.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه ادامه داد: تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی بیشترین تعداد بازدید کنندگان را داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۶۵ هزار نفر در مهمان پذیرها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه بومگردی، هتل بوتیک، خانه مسافر، کمپ های شهرداری، آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ادارات استان اقامت کردند، گفت: رفاه کامل مسافران در این اقامتگاه ها لحاظ شده است.

این مسؤول بیان کرد: در این مدت بیش از ۵۵۹ مورد بازدید از مراکز گردشگری، اقامتی و رستوران‌ها انجام شده و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.