پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 16126
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ |
بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نیروهای امنیتی در برخورد قاطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مماشات نخواهند کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، گفت: نیروهای امنیتی در برخورد قاطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مماشات نخواهند کرد.
نیروهای امنیتی در برخورد قاطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مماشات نخواهند کرد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اظهار داشت: نیروهای امنیتی در برخورد قاطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مماشات نخواهند کرد.

براساس این گزارش، متن بیانیه فوق بر این قرار است:

بسمه تعالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تقدیر از اقدام قوه قضائیه در مجازات مرتبطین با سروی جاسوسی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و بسیجی کشور در برخورد قاطعانه با اغتشاشگران، اراذل و اوباش و تروریست‌های اجاره‌ای دشمن درنگ و مماشات نخواهند کرد.

این بیانیه می افزاید: ادامه رسیدگی قاطع و سریع پرونده‌های متهمین مربوط به اقدامات تخریبی، تروریستی و تجزیه طلبانه اخیر که علیه امنیت کشور و جان، مال و ناموس مَردم مرتکب جرم شده و خسارت های سنگین و جبران ناپذیری به ملت و مملکت اسلامی تحمیل کرده‌اند، انتظاری است، که به مطالبه عمومی تبدیل و به فضل الهی مورد اهتمام قوه قضائیه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.