پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 13196
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ |
شهردار کرمانشاه خبر داد

افتتاح کامل تقاطع شهید سلیمانی/ همه در توسعه یافتگی کرمانشاه تلاش کنند

شهردار کرمانشاه با اشاره به افتتاح تقاطع شهید سلیمانی، گفت: همه باید برای توسعه یافتگی کرمانشاه پای کار بیایند.
افتتاح کامل تقاطع شهید سلیمانی/ همه در توسعه یافتگی کرمانشاه تلاش کنند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سعید طلوعی عصر امروز در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این تقاطع عظیم ترین پروژه غرب کشور است، که ظرف ۱۹ ماه کار جهادی اجرایی شده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به تاخیر چند ماهه در اجرای این پروژه به دلیل کمبود بتن و سیمان و نیز مشکلات عمده کارگران، گفت: با صرف ۱۷ ماه کار توانستیم این پروژه را بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه در سه فاز اجرایی شده که فاز اول و دوم آن سال گذشته افتتاح و کل پروژه به بهره برداری رسیده است، افزود: این اقدام حاصل تلاش های شبانه روزی است.

این مسؤول با بیان افتتاح پارک بانوان کرمانشاه یادآور شد: پارک مختص بانوان است تا در محیطی راحت بتوانند به تفریح و ورزش بپردازند و در آن امکاناتی  همچون مسیر دوچرخه سواری، جاده سلامت و … حتی با فضای بازی کودکان تعبیه شده است.

طلوعی به پروژه‌های دیگر افتتاحی از جمله اولین مسیر دوچرخه سواری شهری، خیابان غذا، مجموعه گردشگری دایه، مجموعه گردشگری رستوران پارک شاهد و پارک و آب نمای صخره ای مجاور پل ولایت هم در این روز اشاره کرد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در یک سال گذشته تاکنون ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه ریخته ایم، گفت: مسیر کیهانشهر با پیشرفت خوبی درحال انجام است، ۱۵۰ متر مربع پیاده راه سازی کرده ایم، ۲۰۰ هزار متر جدول گذاری انجام شده، پیاده راه پزشکان به بهره برداری رسیده و بسیاری اقدامات دیگر که همگی با کار جهادی نیروهای شهرداری انجام شده است.

طلوعی با تاکید براینکه با چهار سال کار جهادی می توان کرمانشاه را در همه شاخص های ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و … به شرایط ایده آل رساند، گفت: معتقدم لازمه تحقق آن این است که همه کمر همت بسته و شهرداری، شورای شهر و استانداری و سایر مسئولان در کنار هم کار کنند

شهردار کرمانشاه با یادآوری اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس کرمانشاه از مسیر توسعه جا مانده است، عنوان کرد: همه باید برای احقاق حق توسعه یافتگی و پیشرفت هرچه بیشتر این شهر کار جهادی کرده و پای کار بیایند و تلاش کنند.

ویدیو این مراسم را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.