پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 12796
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ |
مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد

تمدید مهلت جشنواره قصه‌گویی/ “خانه بازی” کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از تمدید جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و افتتاح خانه بازی در استان خبر داد.
تمدید مهلت جشنواره قصه‌گویی/ “خانه بازی” کرمانشاه افتتاح می‌شود

مهناز فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از ادامه مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا آخر ماه جاری می‌توانند قصه‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ دانست و افزود: بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی قصه‌نویسی شامل بخش ۹۰ ثانیه‌ای، قصه‌گویان برتر سال گذشته و مقاله نویسی است.

وی با اشاره به اینکه در ترم بهاری برگزاری کلاس‌ها، کارگاه‌ها و انجمن‌ها به صورت برخط در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کانون ها در پرورش و تربیت نسل جوان نقش دارند.

این مسؤول با یادآوری اینکه در صورت بهبود وضعیت کرونایی در استان کرمانشاه برگزاری کلاس‌های حضوری در ترم تابستان از سر گرفته می‌شود، بیان کرد: در همه رشته های هنری آماده خدمات رسانی هستیم.

فتاحی به برگزاری افتتاحیه خانه بازی استان کرمانشاه در سال جاری اشاره و عنوان کرد: جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: نوجوانان کرمانشاهی در مسابقات ادبی، هنری و فرهنگی و به ویژه جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی سال جاری خوب درخشیدند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.