پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 12611
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ |
استاندار کرمانشاه:

قصرشیرین منطقه آزاد تجاری می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با کارشناسی و اعلام نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین به تصویب رسید.
قصرشیرین منطقه آزاد تجاری می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از اعلام نظرات مختلف اعضا مجمع و قرائت نظر کارشناسی کمیسیون اقتصادی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع بندی موضوع، ایجاد ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی و هفت منطقه آزاد تجاری به تصویب رسید، که ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین یکی از آنها است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در بیش از چهار سال گذشته تصویب منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مسئولان استان کرمانشاه پیگیری شد، افزود: این مهم مطالبه عمومی مردم استان کرمانشاه سرانجام به نتیجه مطلوب رسید.

این مسؤول تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین نقطه عطفی در استان کرمانشاه است که می‌تواند منشأ تحولات بزرگ در این استان باشد.

بازوند اظهار داشت: امهال وام مناطق زلزله‌زده امروز در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید و نگرانی مهم مردم زلزله زده در این مورد برطرف شد.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.