پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12356
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ |
رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه:

ساعت کاری نانوایان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان اعلام شد

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه در اطلاعیه ای ساعت کار نانوایان این شهرستان را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
ساعت کاری نانوایان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، علیزاده گفت: بر اساس این اطلاعیه ساعت کار نانوایی‌های لواش ماشینی نیمه اتوماتیک در نوبت اول از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۸ صبح، در نوبت دوم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ ظهر و در نوبت سوم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه ادامه داد: بر این اساس نانوایی‌های سنتی شامل لواش، تافتا، بربری سنتی و ماشینی در  نوبت اول ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۸ صبح در نوبت دوم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه بعداز ظهر و در نوبت سوم هم  از ساعت ۱۶  و ۳۰ دقیقه بعدازظهر تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه  فعالیت خواهند کرد.

این مسؤول ساعت کار  نانوایی‌های سنگک سنتی و ماشینی در نوبت اول در این شهر از ساعت ۶ تا ۸ صبح دانست و بیان کرد: در نوبت دوم  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ بعدازظهر و در نوبت سوم هم از ساعت ۱۶ بعدازظهر تا ۲۱ خواهد بود.

علیزاده عنوان کرد: نانوایی‌های تمام اتوماتیک هم در نوبت اول از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح  اقدام به پخت نان خواهند کرد.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه اظهار داشت: ساعت پُخت این نانوا‌یی‌ها را  در نوبت دوم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و در نوبت سوم هم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه اعلام شده است.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.