پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 10602
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ |
پس از نامه رئیس شورای شهر کرمانشاه صورت گرفت

حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر از شهردار کرمانشاه/ طلوعی باج نمی‌دهد

یک روز پس از نامه رئیس شورای شهر کرمانشاه خطاب به دیگر اعضای شورا مبنی بر تخلفات شهرداری، اکثریت اعضای حمایت قاطعانه خود از شهردار کرمانشاه اعلام کردند.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، یک روز پس از نامه غلامرضا امیری رئیس شورای شهر کرمانشاه خطاب به دیگر اعضای شورا مبنی بر تخلفات شهرداری، که البته این نامه به صورت مستند توسط سعید طلوعی خلاف واقع خواند شد، اکثریت اعضای شورای شهر حمایت قاطعانه خود از شهردار را اعلام کردند.

ابراهیم مرادی گفت: سعید طلوعی با استخدام ورزشکاران در شهرداری آبروی نظام را خرید، برخی افراد که از شهرداری برکنار می‌شوند ادمین کانال های تلگرامی هستند که علیه شهرداری سم پاشی می‌کنند، با وضعیت بد اقتصادی اما، حقوق پرسنل بروز و اقدامات عمرانی درحال انجام است و از ایشان حمایت می‌کنیم.

سید احسان احسانی گفت: طلوعی شهرداری است که باج نمی‌دهد، با تجربه ای فراوان بر صندلی شهرداری کرمانشاه تکیه زده و در بدترین وضعیت اقتصادی، چرخ شهرداری را می‌چرخاند و از ایشان حمایت می‌کنیم.

سید پیمان موسوی گفت: سعید طلوعی هیچ گاه دنبال منافع شخصی نبوده، حدود ۹۰ درصد شهرداری های کشور و شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و… با سختی درحال اداره شهر هستند، اما در کرمانشاه شهر زنده است و اقدامات عمرانی درحال اجراست و دکتر طلوعی حمایت می‌کنیم.

سید میثم موسوی اجاق گفت: اقدامات شهردار کرمانشاه قابل تقدیر است و از ایشان حمایت می کنیم.

طیب حیدری گفت: در بدترین وضعیت اقتصادی، اما چرخ شهرداری کرمانشاه توسط دکتر سعید طلوعی می‌چرخد و از ایشان حمایت می کنیم.

رسول آزادی گفت: بنده جهت شهردار شدن سعید طلوعی به ایشان رأی ندادم، اما اقدامات کنونی ایشان در این وضعیت بد اقتصادی قابل تقدیر است و از ایشان حمایت می‌کنیم، برخی از آقایان که اکنون مخالف هستند همان کسانی هستند که به تهران رفتند و قرآن جلوی دست طلوعی گذاشتند تا شهردار کرمانشاه شود و با خواهش او را به کرمانشاه آوردند.

کامران ملکی گفت: با کاهش ساخت و ساز و کاهش شدید درآمد های شهرداری کرمانشاه، اما سعید طلوعی با چنگ و دندان درحال اداره شهرداری است و از ایشان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ت

نویسنده : حسین مسکنه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.