پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 10589
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از تجربه افتخارآفرین دفاع مقدس

استاندار کرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از تجربه افتخارآفرین دفاع مقدس است.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مقامات نظامی و انتظامی استان و مدیران عضو کمیته‌های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه نقش بسیار برجسته ای در دوران ۸ سال دفاع مقدس داشته است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در واقع جنگ از این استان آغاز شد و در این استان هم به پایان رسید، گفت: در دوران دفاع مقدس ۲۶ هزار شهید از استان کرمانشاه و دیگر استان ها در خاک این استان جان خود را فدای حفظ این کشور و این نظام مقدس کردند.

وی ادامه داد: مردم شجاع و مقاوم این استان در طول ۸ سال جنگ حدود هزار بار بمباران سنگین هوایی را تجربه کردند و در دفاع از این کشور جان عزیزان‌شان را تقدیم کردند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: نقش کرمانشاه در آیین ملی چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید شکل ویژه ای به نمایش گذاشته شود و حتما یک روز به کرمانشاه اختصاص داده شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه، دفاع مقدس را مظهر همه خوبی ها و ارزش های والاست دانست و اظهار داشت: مصداق عینی و کامل تمامی خوبی ها و ارزش های والا مانند شهادت، ازخودگذشتگی، ایثار، مقاومت، استقامت، خداباوری، خودباوری و … را در دفاع مقدس می توان پیدا کرد.

وی اقتصاد مقاومتی را برگفته از تجربه افتخار آمیز دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در دوران جنگ توانستیم در مقابل تکانه های شدید در حوزه های نظامی و امنیتی و اقتصادی و… به خوبی و با اقتدار، مقاومت کنیم و در واقع اقتصاد مقاومتی را می‌توان الگویی برگرفته از تجربه افتخارآمیز دوران ۸ سال دفاع مقدس دانست.

استاندار کرمانشاه تاثیرات دفاع مقدس را منحصر به داخل کشور ندانست و گفت: دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در بیداری نهضت مقاومت در منطقه داشته است و نقطه اوج آن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید در آیین چهلمین سالروز دفاع مقدس به شکل شایسته‌ای به آن پرداخته شود.

این مسؤول افزود: خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران و آزادگان بسیاری در استان کرمانشاه داریم، که باید از طریق رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما، پیام این عزیزان و خاطراتشان از جنگ تحمیلی به گوش مردم برسد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: دستآوردهای افتخارآفرین دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن دوران باید به شکل شایسته ای به نسل امروز و آینده سازان فردا معرفی و منتقل شود.

انتهای پیام/ت












| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.