پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4179
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ |
رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه:

صادرات نخود در کرمانشاه آزاد شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه صادرات نخود آزاد شده است، گفت: پیش‌بینی درآمدزایی بیش از 2 هزار میلیارد تومان از این محصول را برای استان داریم.

نوربخش حاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از آزاد شدن صادرات نخود و پیش بینی درآمدزایی بیش از ۲ هزار میلیاردی برای این محصول در استان خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: با پیگیری‌های موثر نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی صادرات نخود آزاد شده است و روند خود را طی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه بزرگترین تولیدکننده نخود در منطقه است، افزود: سالیانه ۱۰۰هزار تن نخود در این استان ما تولید و بخشی از آن صادر می‌شود.
این مسوول مصرف سرانه نخود خانوار کرمانشاهی ۵کیلوگرم دانست و خاطرنشان کرد: صادرات تولید مازاد بر نیاز نخود در استان درآمدی در حدود۲ هزار میلیارد تومان را نصیب تولیدکنندگان نخود کرمانشاهی می کند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.