پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18788
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

ایمان و عمل صالح رمز ماندگاری حاج قاسم/ معاندان از مکتب سلیمانی هراس دارند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: دشمنان این سرزمین نمی‌توانند زنده بودن مکتب شهید سلیمانی را مشاهده کنند، رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود.
ایمان و عمل صالح رمز ماندگاری حاج قاسم/ معاندان از مکتب سلیمانی هراس دارند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: سردار بهمن ریحانی پیش ازظهر امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهید رضا عباسی، که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت صدیقه زهرا(س)، اظهار کرد: باید مقام زن را گرامی داشته و متوجه جایگاه والای ایشان نزد خداوند متعال و پیامبر اکرم(ص) باشیم.

بیداری اسلامی و جهانی را شاهد هستیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان اشاره کرد و ضمن محکومیت آن، افزود: دشمنان این سرزمین و اسلام نمی‌توانند پس از شهادت حاج قاسم نظاره گر حضور مَردم در گلزار این شهید والامقام باشند و زنده بودن مکتب شهید سلیمانی را مشاهده کنند، به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، که بیداری اسلامی و جهانی را شاهد هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین را مسئله نخست جهان اسلام دانستند، اما شاید این راهبرد برای خیلی از مَردم ناشناخته بود.

شهید سلیمانی فرهنگ عاشورا را ترویج داد

ریحانی افزود: امروز اهمیت راهبرد رهبران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته برای همگان مشخص شده و مجاهدت‌های شهید سردار سلیمانی برای آزادی قدس بی‌ثمر نمی‌ماند، شهید سلیمانی جهاد اکبر و اصغر را با هم به سرانجام رساند و این در رفتار و عمل ایشان قابل مشاهده است، که فرهنگ عاشورا را ترویج دادند.

وی ادامه داد: حاج قاسم هیچگاه جبهه نبرد و جهاد را ترک نکرد و شهادت حق مسلم ایشان بود و رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود و سید مقاومت هم این شهید معزز و والامقام را شهید قدس دانست.

یگانگی سردار دلها به جز با شهادت آشکار نمی شد

حشمت‌الله قنبری‌ همدانی نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز دنیای اسلام و انسانیت به شهید سلیمانی نیاز بیشتری دارد، تا سردار سلیمانی، حاج قاسم باید همانگونه که امروز ظهور و بروز پیدا کرده، آشکار می‌شد، سردار دلها یک یگانگی پیدا کرده، که به جزء با شهادت، آشکار نمی‌شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، ازحاج قاسم سلیمانی به عنوان رزمنده‌ای رشید و فرمانده‌‌ای نترس و پیشرو یاد کرد و افزود: تعلق و دلبستگی او به ولایت‌فقیه ریشه‌دار و مبتنی بر اعتقادات ناب اسلامی و انقلابی بود، در سختی‌ها و تنگناها برادر مَردم بود، پیمودن این مسیرمکتب قرآن و اهل بیت، که شهید سلیمانی طی کرد تا حاج قاسم دل‌های مومنان شود.

شهید سلیمانی کلیدواژه و رمز عبور برای رسیدن به حریم‌های مقدس است

قنبری ‌همدانی ادامه داد: حاج قاسم مسیر نیست، مقصد است؛ سردار دلها نفر و سازمان نیست، مکتب است؛ قاسم سلیمانی یک نام در شناسنامه، یک پدر در خانه، یک شهروند در شهر، یک همسایه در کوچه نیست، او کلید واژه و رمز عبور برای رسیدن به همه حریم‌های مقدس است و ایران را حرم می‌دانست و خود را سرباز، از فرمانروای حرم فرمان می‌گرفت بی چون و چرا، فقط اطاعت می‌کرد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی با این شهادت‌ها بیدار می‌شوند، ما اهل شهادت هستیم و  مایوس و ناامید نمی‌شویم.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.