پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18506
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۶ |
فرماندار کنگاور خبر داد

کنگاور در رتبه دوم تولیدات دامی کرمانشاه/ نیازمند تخصیص اعتبار برای یازده طرح کشاورزی هستیم

فرماندار کنگاور از رتبه دوم تولیدات دامی این شهرستان خبر داد و گفت: نیازمند تخصیص اعتبار برای یازده طرح کشاورزی هستیم.
کنگاور در رتبه دوم تولیدات دامی کرمانشاه/ نیازمند تخصیص اعتبار برای یازده طرح کشاورزی هستیم

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، ایرج صادقی‌فر در جلسه شورای اداری این شهرستان، که با حضور استاندار، معاونانش، تعدادی از مدیران استانی و جمعی از مسئولان استانی کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان جمعیتی بالغ بر ۷۷ هزار‌ نفر را در خود جای داده و رتبه دوم تولیدات دامی در استان را به خود اختصاص داده است، که در حال حاضر دارای ۱۵ هزار و ۵۰۰ رأس دام سنگین می‌باشد.

۵۵ واحد فعال مرغداری در کنگاور وجود دارد

فرماندار کنگاور از سالی یک میلیون و ۲۰۰ قطعه جوجه ریزی در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد واحدهای مرغداری در این شهرستان ۵۵ واحد می‌باشد.

این مسئول میزان کشت گندم را در کنگاور را ۴۳ هزارتن عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به دوسال گذشته ۷۰٪ افزایش داشته است.

اقدام خوب نهضت ملی مسکن جای تقدیر دارد

صادقی‌فر در بخش دیگری از سخنانش از مقاوم‌سازی ۶۰٪ از خانه‌های روستایی کنگاور خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شکل گرفته، است که جای تقدیر دارد.

به گفته فرماندار کنگاور: زمینی به مساحت ۴۱ هکتار برای ساخت نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک ۱۶۰۰ واحد مسکن در این زمین ساخته خواهد شد و طرح ساخت ۱۴۰۰ واحد دیگر هم در حال آماده‌سازی است.

معتادان پس از سم زدایی به اردوگاه منتقل می‌شوند

صادقی‌فر با اشاره به استفاده از ظرفیت اردوگاه کنگاور، گفت: مرکز صیانت از بهبودیافتگان از اعتیاد در این شهرستان بوده، که قرار نیست معتادان این شهرستان از کف خیابان جمع و به این اردوگاه منتقل شوند، بلکه در این شهرستان معتادین به موارد مخدر را پس از سم‌زدایی و بهبود با هدف حرفه‌آموزی و اشتغال به این مجتمع انتقال داده می‌شوند، که با موفقیت خوبی هم روبرو بوده است.

این مسئول با اشاره به گفته‌ مدعوین حاضر در جلسه تأمین آب شرب این شهرستان را یکی از مشکلات پیش رو دانست و افزود: با پیگیری انجام شده با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، امیدواریم این مشکل مرتفع شود در غیر این صورت تابستان سال آتی با مشکل کمبود آب مواجه خواهیم شد.

صادقی‌فر گفت: در حوزه کشاورزی یازده طرح این کنگاور نیازمند ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار است و در حوزه صنعت نیز هفت طرح این شهرستان نیازمند تامین اعتبار  ۱۸۰ میلیارد تومانی می‌باشد که تلاش داریم محقق شود.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.