پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18392
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ |
امام جمعه کرمانشاه:

نقد عالمانه مستند و منصفانه باشد/ لزوم بازخورد مثبت مدیران در مواجهه با انتقادها

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نقد موفق در رسانه را عالمانه، مستند و منصفانه دانست و گفت: رسانه عرصه‌ای بسیار مهم، سرنوشت ساز و تعیین کننده است.
قد عالمانه مستند و منصفانه باشد/ لزوم بازخورد مثبت مدیران در مواجهه با انتقادها

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش ازظهر امروز با جمعی از خبرنگاران حوزه بسیج در سومین روز از هفته بسیج دیدار و گفتگو داشتند.

رسانه ها می‌توانند منشاء و بستر ساز توسعه در همه حوزه‌ها باشند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، رسانه ها را چشم و گوش امین حاکمیت خطاب کرد و افزود: رسانه ها می‌توانند منشاء و بسترساز توسعه در همه حوزه‌ها شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه با حوزه رسانه آشنایی دارد، افزود: رسانه‌ها را حمایت می‌کنم و برای رسانه‌ها اهمیت زیادی قائل هستم، در جامعه امروزه با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی زیادی در کرمانشاه مواجه هستیم، من معتقدم اگر رسانه‌ها ورود منسجم‌تر و فعال‌تری در آن حوزه‌ها داشته باشند، می‌توان از ایجاد این آسیب‌ها پیشگیری شود، به عقیده من رسانه ها در این زمینه مقصر نیستند، الزامات و شرایط برای ورود رسانه‌ها ممکن است مهیا نبوده باشد.

غفوری ادامه داد: اگر قرار است در جامعه اتفاق مثبتی در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… رخ دهد، رسانه‌ها می‌توانند بسترساز آن موضوع باشند و نقش‌آفرینی فعالی داشته باشند.

سعه صدر در مقابل نقد جزو ضروریات مدیریت است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به فراهم نبودن فضای نقد در جامعه و پایین بودن سعه صدر برخی مدیران، اظهار کرد: داشتن سعه صدر در مقابل نقد جزو ضروریات مدیریت است و مدیران باید اهل سعه صدر باشند و بازخورد مدیران در مواجهه با نقد، مثبت باشد.

غفوری معتقد بود، نقد از سوی رسانه‌ها باید عالمانه، مستند و منصفانه باشد، در این صورت مورد پذیرش بهتری قرار می‌گیرد، انصاف در نقد این است، که نقاط مثبت و نقاط منفیش و ایرادات نیز مورد توجه قرار بگیرد، و تنها نقاط ضعف دیده نشود و بزرگ‌نمایی نباشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه و نقش آفرینی رسانه‌ها در توسعه جامعه، گفت: امروزه عرصه رسانه عرصه‌ای تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

گفتنی است: تعدادی از فعالین رسانه‌ای حاضر در جلسه دغدغه های خود را در خصوص مشکلات موجود در استان مانند بیکاری، عدم پاسخگویی مدیران، عدم توجه به مطالب منتشر شده از سوی رسانه‌ها، معیشت اهالی رسانه و … مطرح کردند، که این مسئول پاسخهای لازم را دادند و قرار شد، اصل مطالب، که در جلسه بعدی که به زودی برگزار می‌شود، بیان و نتیجه گیری شود.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.