پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18211
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ |
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

آینده نزدیک شاهد رویداد “نابودی صهیونیست” در کرمانشاه هستیم

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آینده نزدیک شاهد رویداد ملی "نابودی صهیونیستی" در استان خواهیم بود.
آینده نزدیک شاهد رویداد “نابودی صهیونیست” در کرمانشاه هستیم

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، پوریا جلالی عصر امروز در کارگاه ملی نقاشی هنر راویان غزه روایتی از مظلومیت کودکان غزه که با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آینده نزدیک شاهد رویداد ملی “نابودی صهیونیستی” در استان خواهیم بود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه اشاره کرد و افزود: هر کسی که از نعمت انسانیت و وجدان برخوردار است، جنایات سراسرکفر، نفاق و خونین صهیونیسم در غزه را محکوم می‌کند.

وی افزود: در این کارگاه ملی نقاشی هنر راویان غزه طی مدت سه روز با حضور ۲۵ هنرمند از ۱۷ استان کشور در معابر شهر کرمانشاه و در معرض دید عموم برای اولین بار مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه را به تصویر کشیدند.

این مسئول تصاویر خلق شده این هنرمندان را از جنس ایثار، فرهنگ و فرهیختگی دانست و بیان کرد: این آثار زیبا که گویای واقعیت ها است در حواشی شهر کرمانشاه زیبایی بی‌نظیری ایجاد کرده بود.

به گفته مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آثار خلق شده در کارگاه سه روزه کرمانشاه، علاوه بر ایران در کشورهای سوریه، عراق و لبنان به نمایش گذاشته خواهد شد.

جلالی امیدوارم است، سال‌آینده این رویداد ملی با موضوع نابودی رژیم منزجر صهیونیستی در کرمانشاه برگزار شود.

هنرمندان لسان الغیب هستند/ با خلق هنر مقدس به معنویت کمک می‌کنند

علی شعبانی نیز در ادامه مراسم، ضمن قدردانی از فعالیت هنرمندان در کرمانشاه، هنرمند را لسان‌الغیبی دانست، که می‌تواند با ایجاد هنر مقدس به معنویت کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه با محکوم کردم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه غصب فلسطین توسط اسرائیل را روایت طنز تلخی دانست که مانندوشخصی باشد، که واحدی از یک مکان بزرگ تجاری را خریداری کرده باشد و ادعای مالکیت همه ساختمان را دارد.

تنها راه دفاع از مردم غزه زبان هنراست

این مسؤول در ادامه گفت: مَردم مظلوم غزه حق خود را سالهاست از دست داده و کسی نمی‌تواند از آنها دفاع کند، کسانی هم که از مقاومت و حق این مَردم دفاع کنند به تروریست متهم می‌شوند، می‌توان گفت تنها راه حمایت از مَردم مظلوم غزه زبان هنر است.

شعبانی تاکید کرد: اندوه غزه آنقدر وسیع است، که می‌توان تا ۲۰۰ سال آینده از رنج و اندوه والدین و کودکان این سرزمین محصول تولید کرد و می‌توان گفت هنر مقدس راهی برای نشان دادن مظلومیت این ملت است.

گفتنی است ضمن اعلام اینکه همه هنرمندان این گروه نمونه هستند: در این مراسم در بخش معرفی آثار از نگاه فرهنگی، علی‌حسین امینی، احمد سعدونی و مریم میکائیلی معرفی و تقدیر شدند و در بخش کارگاهی طهمورث آشناگر، عسگر حقی، محمدجواد زارع و فرزاد بهمن ضیایی، توران نوری، مهناز قره‌حسنلو، فرزانه جمشیدی و نازی تربتی نژاد معرفی و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.