پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 17437
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پاورقی, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ |
معاون امور هنری اداره کل ارشاد اسلامی کرمانشاه:

جشنواره موسیقی منطقه ۴ کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری جشنواره موسیقی منطقه چهار کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
جشنواره موسیقی منطقه ۴ کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود

جمال برفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از برگزاری جشنواره موسیقی منطقه چهار کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کرمانشاه میزبان هنرمندان استانهای منطقه چهار کشور شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، مرکزی، همدان، لرستان و کردستان خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره از ۱۷ تیرماه آغاز و برگزاری آن به مدت سه روز تا ۱۹ تیرماه ادامه دارد، گفت: این جشنواره در دو قالب پژوهشی و عمومی اجرا می‌شود.

وی مهلت فراخوان جشنواره را تا ۳۰ ماه گذشته دانست و افزود: از برخی گروه های برتر به‌صورت جداگانه برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه این جشنواره بلیت فروشی ندارد و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، بیان کرد: اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی، ۲۳ تیرماه در تهران برگزار و از گروه‌های برتر تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.