پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 15756
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۴ |
فرمانده مرزبانی کشور خبر داد:

آمادگی مرزبانی کشور برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امسال در ایام اربعین قریب پنج میلیون نفر زائر از مرزهای کشورمان برای زیارت کربلای معلا و حرم اباعبدالله الحسین (ع) تردد می‌کنند.
آمادگی مرزبانی کشور برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه ، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی و نشستی به منظور بررسی زیرساخت‌های اربعین با حضور فرماندار قصرشیرین، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و جمعی از فرماندهان انتظامی در محل پایانه بین المللی مرز خسروی، اظهارداشت: ایجاد امنیت و هماهنگی لازم برای تردد زائران از مرز‌های کشورمان افتخار مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: نیرو‌های مرزبانی و مجموعه انتظامی آخرین کسانی هستند که زوار را راهی می‌کنند و در برگشت زوار از عراق اولین کسانی هستند، که در خدمت زوار هستند.

فرماندار قصرشیرین نیز در این جلسه، گفت: همه دغدغه استان کرمانشاه برگزاری یک اربعین عظیم و شایسته است و در این رابطه همه‌ ظرفیت‌های استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین در راستای خدمات رسانی به زواری که در ایام اربعین از مرز خسروی عازم کربلا می‌شوند، آماده است.

محمد حیدری بیان کرد: همه هماهنگی‌ها در بخش‌های متعدد انجام شده و کمیته‌های مربوطه نیز فعالانه و شبانه روزی پای کار هستند و همه در کنار هم برای خدمت به زائرین اربعین آماده هستیم، لذا لباس ما لباس خادمی زوار اباعبدالله الحسین(ع) است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.