پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 942
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ |
رئیس هیات ورزش های بومی و محلی کرمانشاه:

ارائه تجهیزات ورزش های بومی منوط به جذب بیشتر ورزشکاران محلی است

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت: تهیه و ارائه تجهیزات برای هیات های بومی و محلی منوط بر جذب نیروهای ورزشی در این عرصه است تا به جمع این خانواده ورزشی بپیوندند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، بهرام بهروش در نشست آخرسال و جلسه با اعضا و مدیران هیات ورزش های بومی، محلی و روستایی استان که صبح امروز در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه بنا داریم برنامه سال ۹۸ را تدوین کنیم و سعی داریم که اجرای آن متفاوت تر از سال های قبل باشد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مصوبه هایی که امروز در این جلسه خواهیم داشت، لازم الاجرا است تا بتوانیم اقدامات سازنده ای داشته باشیم.
رئیس انجمن زوران ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با هیات ورزش های بومی و محلی استان تعامل و مساعدت لازم را دارند، تاکید کرد: به احدی از افراد اجازه نخواهیم داد که از ظرفیت های ورزش های بومی و محلی برای پیشبرد اهداف سیاسی و تبلیغاتی خود استفاده ببرند.
این مسوول ادامه داد: در تاکید این سخن، هر نماینده بخواهد با بنده برخورد کند، گردن ما از مو باریکتر است و در خدمتش هستیم، اما هرگز از اهداف اصلی خود و این مهم چشم پوشی نخواهیم کرد.
بهروش با بیان اینکه ملاک ارزشی فعالیت ما تمرکز بر برنامه های ۶ ماه سال آینده است، یادآور شد: تهیه و ارائه تجهیزات برای هیات های بومی و محلی منوط بر جذب نیروهای ورزشی در این عرصه است تا به جمع این خانواده ورزشی بپیوندند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه اظهار داشت: برای برگزاری جشنواره های ورزش های بومی و محلی محدودیتی نداریم، لذا مسابقات باید سازمان دهی شوند، مشکلات بیمه ورزشکاران با هیات های پزشکی تا حدودی حل شده است و در رفع کامل آن تلاش داریم.
این مسوول گفت: طبق این بند ادبیات ارزشمند که زندگی صحنه یکتای هنرمندی ما است هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود، صحنه پیوسته به جا است، خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد… باید همه هدف ما جلب رضایت مردم باشد، بنابراین برای جماعتی که ما نقد و بررسی می کنند باید یادگار خوبی برجای بگذاریم.
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه زهرا تکلف پور
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.