پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 9285
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ |
طی اطلاعیه شورای تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بزرگداشت یوم الله ۹ دیماه وظیفه همگانی و روشنگری است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دیماه اطلاعیه صادر و اعلام کرد بزرگداشت یوم الله 9 دیماه وظیفه همگانی و روشنگری است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دیماه اطلاعیه ای را صادر کرده، که به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله ماندگار نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عملِ به هنگام مردم فهیم، متدین و زمان شناس ایران اسلامی است.
روزی که با تجلی دست قدرت الهی و خلق حماسه‌ای بی‌بدیل با حضور خودجوش امت عاشورایی در حماسیترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی- صهیونیستی در هم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت فقیه در عبور عزت آفرین و مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند.
اطلاعیه مذکور ادامه می‌دهد: این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند و با کمترین هزینه، اهداف خود را پیش ببرد؛ لذا زنده نگه داشتن و بزرگداشت این یوم الله به معنی واقعیِ کلمه و تبیین دستاورد‌های گرانسنگ حرکت در سایه دین، بصیرت افزایی و روشنگری، وظیفه‌ای همگانی است.
این اطلاعیه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از آحاد مردم متدین، ولایت مدار و انقلابی کرمانشاه دعوت کرد در راهپیمایی حماسی نهم دیماه که رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹ دیماه ۱۳۹۸ از چهارراه مدرس تا مقابل مسجد جامع کرمانشاه باشعار محوری “یوم الله
نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها” و با سخنرانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مقدم رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود، حضوری پرشور، مقتدرانه و پرشکوه داشته و یکبار دیگر با مقام عظمای ولایت میثاق و عهدی دوباره ببندند.
گفتنی است، این مراسم در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.