پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9277
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ |
استاندار کرمانشاه:

فرصت سوزی در تسهیل صادرات غیرنفتی پذیرفتنی نیست

استاندار کرمانشاه گفت: فرصت سوزی در زمینه ایجاد تسهیل صادرات غیرنفتی پذیرفتنی نیست و نیاز به کار جدی دارد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با انتقاد از تأخیر به وجود آمده در اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان، گفت: توسعه زیرساخت در این بازارچه به‌کندی در حال انجام است و از تعلل به وجود آمده نمی‌توان گذر کنیم.
استاندار کرمانشاه با اشاره به این موضوع که پس از گذشت ۱۱ ماه از واگذاری پروژه به مجری تنها هفت درصد رشد داشته است، افزود: یک ماه بعد از کلنگ زنی طرح جامع گمرک پرویزخان، از این پروژه بازدید داشتم و اعلام کردم این پیمانکار توانمند نیست و باید خلع ید شود، اما تعللی که در این زمینه صورت گرفت روند کار را به تأخیر انداخت.
رئیس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: باوجود تحریم‌های ظالمانه غرب برعلیه کشورمان می‌طلبد باکار جهادی و انقلابی کارها روبه‌جلو ببریم.
بازوند تأکید کرد: در خصوص عدم واگذاری اراضی به متقاضیان احداث سردخانه و انبار برای صادرات محصولات کشاورزی باید چاره‌ای اندیشیده شود و این موضوع با قید فوریت حل‌وفصل شود.
گفتنی است، دهمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با حضور هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، دارابی رئیس سازمان صمت کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استان و اعضای این کارگروه در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.