پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9181
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ |
استاندار کرمانشاه:

مطالبه گری جوانان در توسعه و رونق قصرشیرین موثر است

ستاندار کرمانشاه با بیان اینکه مطالبه گری جوانان قصرشيرين می تواند زمينه توسعه منطقه را فراهم آورد، گفت: به مشاركت مردم و جوانان در تحقق و اجراي برنامه ايمان و باور داريم.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در سفر یک روزه به قصرشیرین و در دیدار صمیمی با جوانان این شهرستان ضمن اشاره به مطالبه طرح سازمان های مردم نهاد قصرشیرین و واگذاری زمین کشاورزی به جوانان برای ایجاد اشتغال، اظهار داشت: موضوع واگذاری زمین های کشاورزی به جوانان تحصیلکرده مرزنشین با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصاد منطقه بررسی و جوانان پیشنهادات آنان خواهند شد.
استاندار کرمانشاه به پیگیری مطالبه های جوانان سازمان های مردم نهاد در حوزه های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: از مردم معرز قصرشیرین به لحاظ میزبانی زائرین اربعین حسینی (ع) تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی گفت: تلاش زیادی از سوی مدیران کشوری و استانی برای تحقق آرزوی دیرینه مردم استان و قصرشیرین در امر بازگشایی خسروی صورت گرفت از مردم، رسانه ها و مسؤولان تشکر می کنم.
این مسؤول با بیان اینکه اگر مشکل پخش زنده فوتبال اگر حل نشود، اعتباری را به صدا و سیما خواهیم داد، گفت: باید موضوع حل شود و این مشکل در اکثر شهرهای کشور وجود دارد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: پویایی و مطالبه گری شما جوانان شایسته و توانمند قصرشیرین می تواند زمینه توسعه منطقه را فراهم آورد، همچنین به مشارکت مردم و جوانان در تحقق و اجرای برنامه ایمان و باور داریم.
این مسؤول تاکید کرد: ایده واگذاری زمین به جوانان تحصیلکرده رشته کشاورزی را پیگیری خواهیم کرد و موافق اجرا در قالب فرآیندی نظام مند و با مطالعه هستیم و معتقدیم در تمامی مراحل شامل تکمیل طرح مطالعاتی و فاز اجرایی از صاحب نظران و کارشناسان استفاده کنند.
وی یادآور شد: طی سفر معاون اول رئیس جمهور بحث واگذاری زمین ها به جوانان تحصیلکرده مرزنشین و رشته کشاورزی مطرح شد و اجرای طرح نیازمند ایجاد زمینه و تکمیل مطالعات بود که امروز اعلام می کنیم کارها انجام شده و شروع خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: تسهیلات مورد نیاز متقاضیان به صورت کم بهره اعطا می شود و در حوزه ایجاد زیرساخت ها نیز مساعدت داریم.
وی بیان کرد: این کار ارزشمند با اجرای مناسب و تلاش مدیران و متقاضیان می تواند الگوی مناسب شود، همچنین جوانان متقاضی در گام اول فروش محصولات را پیش بینی و برنامه ریزی را در طرح های پیشنهادی داشته باشند.
استاندار کرمانشاه گفت: مدیران ذی ربط در این موضوع مطلع باشند که اولویت بحث اشتغال استان است و نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.
وی به عنصر اصلی توسعه و پیشرفت کار و تلاش در استان کرمانشاه تاکید کرد و افزود: از متقاضیان هم انتظار دارم بر اساس همین مشورت صورت گرفته آمادگی کار و تلاش مستمر را داشته باشند.
بازوند تصریح کرد: در فرآیندهای پیش رو از تولید تا فروش و بازاریابی کنار جوانان هستیم اما تحقق این امر نیازمند همت والا و تلاش جدی جوانان است.
این مسؤول اظهار داشت: زمین های مورد نظر در قالب چارچوب قانونی به جوانان رشته کشاورزی در قصرشیرین واگذار می شود تا از این بهشت سرمایه گذاری استفاده کرده و برای کار باید تلاش داشته باشند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.