پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 9178
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ |
در دیدار صمیمی با استاندار کرمانشاه مطرح شد

انتقاد و مطالبه جوانان قصرشیرین از عملکرد مسؤولان/ دلخون و پای انقلاب هستیم

جوانان قصرشیرین در دیدار صمیمی با استاندار کرمانشاه از مشکلات و مطالبات خود سخن گفتند و خواستار پیگیری شدند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز دیدار صمیمی و کاری هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با جوانان قصرشیرین طی سفر یک روزه به این شهرستان صورت گرفت و جوانان از مشکلات و مطالبات خود با این مسؤول ارشاد استان سخن گفتند.
ستار مهرآیین از مسؤولان سازمان مردم نهاد و اقتصادی قصرشیرین در این دیدار صمیمی با استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی از مسؤولان دلسوز و نیز انتقاد از مسؤولان استانی و کشوری، خاطرنشان کرد: از پتانسیل قصرشیرین استفاده نشده و جوانان این دیار نیازی به وعده و تقدیرهای واهی مسؤولان ندارند.
وی یادآور شد: در جریان زلزله اخیر بهتر بود به مشکلات و مطالبات مردم قصرشیرین رسیدگی شود، و مدیران ارشد استان از وزار و روسای دولتی مطالبه داشته باشند.
این جوان قصرشیرین عنوان کرد: برخی مسؤولان کشوری کاملا محافظه کاری به این شهرستان آمدند و شوی تبلیغاتی راه انداختند در حالی که ما جوانان قصرشیرین از وعده های بی عمل و چشم گفتن های الکی این مسؤولان دلخون هستیم و به ستوه آمده‌ایم.
وی خطاب به فرماندار شهرستان قصرشیرین و عملکرد این مسؤول انتقاد کرد و گفت: هرچند فرماندار این شهرستان از نیروهای انقلابی است، اما این پرسش را داریم که چرا به وعده های خود جامعه عمل نمی پوشاند؟! و این وضعیت اسفبار در این منطقه را شاهد هستیم.
این شهروند قصرشیرین تصریح کرد: جوانان این دیار از جمله جوان هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس و حتی سه ماه قبل از جنگ تحمیلی درگیر حفاظت از اهداف نظام شدند و امروز خواهان رسیدگی به مشکلات بیکاری جوانان و مسایل اقتصادی و عمرانی این منطقه هستند.
مهرآیین تاکید کرد: قصرشیرین دارای سه بازارچه مرزی، پتانسیل گردشگری و جذب توریست، منابع طبیعی، روخانه و باغات فراوان است، اما از این همه توانمندی در راستای توسعه و رونق گردشگری منطقه استفاده نمی شود.
این شهروند قصرشیرین تصریح کرد: جوانان دهه ۶۰ قصرشیرین در بحث اشتغال‌زایی و رونق منطقه از سوی دولتمردان مورد ظلم واقع شده‌اند، اما همواره پای کار اسلام و انقلاب هستند و مطالبات به حق را با جدیت پیگیری می‌کنند.
وی خطاب به استاندار کرمانشاه متذکر شد، امیدواریم مطالبات جوانان قصرشیرین و شیلات این منطقه، همچون جریان استخدامی اورژانس اجتماعی نشود، که طی آن اسامی ۱۶ فارغ‌التحصیل رشته روان شناسی مطرح شد، اما برای به کارگیری از ۴۱ نفر در کرمانشاه و افراد غیربومی برای استخدام استفاده شدند، در حالی که این حق بایست به ساکنان بومی منطقه تعلق بگیرد.
این جوان قصرشیرین خطاب به استاندار کرمانشاه اظهار داشت: آقای استاندار در جریان اربعین حسینی آیا یک جوان لایق از این منطقه وجود نداشت که مسؤولیت ستاد اربعین در مرز خسروی و قصرشیرین به آن ها سپرده بشود؟!
مهرآیین گفت: ما جوانان شهرستان قصرشیرین پای کار نظام و انقلاب هستیم و از وجب به وجب خاک کشورمان دفاع می‌کنیم، اما مصرانه حق خود را از مسؤولان کشور خواهان هستیم.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.