پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 9067
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ |
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه دروازه عتبات عالیات/ در بازگشایی مرز خسروی همه پای کار آمدند

ستاندار کرمانشاه با بیان بر اینکه کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است، گفت: همه مردم و مسؤولان و اصحاب رسانه در بازگشایی مرز خسروی پای کار آمدند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اربعین حسینی که عصر امروز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی در سال جاری با عنایت خداوند و امداد امام حسین علیه‌السلام صورت پذیرفت که خداراشکر خیر و برکت برای استان کرمانشاه دارد.
استاندار کرمانشاه با قدردانی از مسؤولانی که در بازگشایی مرز خسروی نقش موثری را ایفا کردند، گفت: به نوبه خویش از مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان برای پیگیری مطالبات جدی بازگشایی مرز خسروی تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با یادآوری اینکه دبیر ستاد اربعین کشور در بازگشایی مرز خسروی تلاش و خدمات بسیاری ایفا کردند، افزود: نیروهای حشدالشعبی در حفظ و برقراری امنیت مرز خسروی و خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام به جد پای کار آمدند و همراهی کردند که از تلاش آنان قدردانی دارم.
استاندار کرمانشاه با قدردانی از حضور سردار حاج قاسم سلیمانی که در حفظ امنیت و بازگشایی مرز خسروی برای عبور زوار اربعین اربعین حسینی خدمات شایسته و بسیاری انجام دادند، بیان کرد: پیگیری و حضور این سردار ارزشی برای استان ما سبب افتخار و تجلیل است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: رسانه ملی صداوسیما و مطبوعات و رسانه ها در ایام اربعین حسینی پای کار آمدند، که صمیمانه از آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: از فرماندار شهرستان ها و نیروی قرادگاه و ستادهای اربعین حسینی تشکر و قدردانی خویش را برای خدماتی که در ایام اربعین حسینی در مرز خسروی انجام دادند برخود لازم میبینم.
انتهای پیام/ت
 

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.