پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 9004
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۰۷ |
استاندار کرمانشاه:

رسانه‌های کرمانشاه در معرفی سریال «نون.خ» پیشتاز باشند

استاندار کرمانشاه گفت: سریال «نون.خ» باید به همت رسانه های استان و معرفی بیشتر آن به جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح فصل دوم سریال «نون.خ» که با حضور عوامل این سریال، جمعی از مسؤولان و اهالی رسانه استان در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استقبال هموطنان از این سریال در استان و کشور فوق العاده بوده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه سریال «نون.خ» باید به همت رسانه های استان و معرفی بیشتر آن به جامعه مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: ما طبق منویات مقام معظم رهبری یک راهبرد برای خود تعریف کردیم مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و این پتانسیل حفظ بشود.
این مسؤول با یادآوری اینکه در استان کرمانشاه ۱۰ هزار شهید سینه خود را ستبر کردند تا از میهن اسلامی دفاع کنند، خاطرنشان کرد: این سینه ستبر کشور در منطقه غرب باز یکبار دیگر پس از زلزله اخیر استوار باقی ماند و خود را ساخت.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: موظف هستیم در همه بخش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این توانمندی و جاذبه‌های گردشگری مناطق این دیار متدن را معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه ساخت و تدوین سریال «نون.خ» می‌توانید غبار کاذبی که جلو زیبایی این شهر را گرفته است را با هنرمندی بازیگران برطرف کند، و شادابی را برای این استان به ارمغان بیاورد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: توجه به انجام زیرساخت ها و امور عمرانی سریال «نون.خ» باید در اولویت کاری قرار بگیرد و زمینه تکمیل، ادامه و بازتاب خوب آن در جامعه فرهنگی ما فراهم بشود.
گفتنی است، ساخت و تدوین فصل دوم سریال «نون.خ» در ۲۵ قسمت و پخش آن از شبکه ملی و شبکه یک سیما در استان کرمانشاه کلید خورده و در ماه مبارک رمضان سال آینده میهمان خانه مخاطبان است، همچنین در این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.