پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 9001
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ |
مدیر شبکه یک سیما:

«نون.خ» سهم مردم کرمانشاه و معرفی رویداد ۲۰۲۰ در شبکه ملی است

مدیر شبکه یک سیما گفت: هدف سریال «نون.خ» توجه به سهم مردم کُردنشین به ویژه استان کرمانشاه و معرفی رویداد 2020 در شبکه ملی است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، مجید زین العابدین عصر امروز در مراسم افتتاح فصل دوم سریال «نون.خ» که با حضور عوامل این سریال، جمعی از مسؤولان و اهالی رسانه استان در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مردم کرمانشاه تجلی مهربانی و مهمان‌نوازی هستند.
مدیر شبکه یک سیما افزود: سریال «نون.خ» تلاش کرده با لطافت طبع هنرمند این سریال یعنی سعید آقاخانی به معرفی فرهنگ مناطق کُردنشین بپردازد و ذوق تهیه کنند ما نیز تونست این سریال را تجلی لطافت و رئوفت مردم دیار کرمانشاه در دستور کار داشته باشد.
این مسؤول با تقدیر و تکریم هنرمندان اقصی نقاط کشور به که برای ساخت سریال «نون.خ» به استان کرمانشاه آمدند، ادامه داد: هوشنگ بازوند استاندار شایسته این استان مقدمات و زمینه را برای همکاری فرهنگ و هنر و تعالی این منطقه زاگرس نشین فراهم کرده است.
وی با اشاره به وقوع زلزله اخیر و آبان ۹۶ که خاطر مردم این منطقه و کشور را آشفته کرد، گفت: ساخت طنز سریال «نون.خ» با هدف ایجاد نشاط و روحیه افزایی به همراه معرفی استعدادها و ظرفیت این دیار انقلابی و شهیدپرور رقم خورده است.
مدیر شبکه یک سیما با بیان اینکه ساخت فصل دوم سریال «نون.خ» در نظر دارد که سهم مردم کُردنشین به ویژه استان کرمانشاه در شبکه ملی کشور ایران اسلامی ما حفظ بشود، ادامه داد: سبب رفت و آمد هنرمندان به انجام خواهد شد، چراکه کرمانشاه دارای مردم با فرهنگ، غیور و با شخصیت است، همچنین جلوه‌های بیشتری از فرهنگ این دیار را درخشیده در شبکه ملی به تصویر دربیاوریم.
این مسؤول تاکید کرد: رویداد ۲۰۲۰ را باید به عنوان بزرگترین پروژه تبلیغات گردشگری در استان کرمانشاه را نام ببرم که کم نظیر بوده است، همچنین هدف سریال «نون.خ» این مهم است و یکی از آن روستاها کندوله است، تا قابلیت‌های گردشگری آن را معرفی کنیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.